Tervetuloa Teollisuusliiton uusille sivuille

Teollisuusliiton, Puuliiton ja TEAMin yhdistyessä siirtyivät myös verkkopalvelut uuden liiton nimiin. Virallinen uusien sivujen käynnistys tapahtuu liittokokouksen yhteydessä tiistaina 28.11. Jo aiemmin edellisellä viikolla yhdistettiin uuden liiton sosiaalisen median kanavat.

Sivuja kehitetään ja päivitetään jatkuvasti. Sivujen sisältö ja rakenne eroavat jonkin verran aikaisemmasta. Uusilla sivuilla on käytössä hyvä hakukone, mikä helpottaa tietojen löytymistä.

Liittokokous suorana

Tampereella 28.-30.11. järjestettävän ylimääräisen liittokokouksen tapahtumia voit seurata suorana lähetyksenä täällä.

Teollisuusliitto sosiaalisessa mediassa

Liitto löytyy Facebookista, Twitteristä, Instagramista, LinkedInistä ja Youtubesta.

Liittojen aiemmat Facebook-sivut, Twitter-tilit ja muu liittojen ylläpitämä toiminta vanhoilla nimillä lakkaa sosiaalisessa mediassa, jatkossa toimitaan Teollisuusliiton nimellä.

Tekijä-verkkolehti aloittaa myös

Myös Teollisuusliiton Tekijä-lehden verkkolehti avaa sivunsa liittokokouksessa. Lehden sivut avataan myöhemmin. Verkkolehden sivuille pääsee jatkossa myös Teollisuusliiton sivujen kautta.

eAsiointi

Kaikkien kolmen liiton eAsiointi on jo aiemmin yhdistetty saman palvelun alle ja yhteys asiointiin löytyy uusilta sivuilta.

Työttömyyskassojen sivut

Työttömyyskassojen verkkosivut ja eAsiointi jatkavat vuoden loppuun asti itsenäisinä kokonaisuuksina. Metallityöväen työttömyyskassan sivut löytyvät osoitteesta tyottomyyskassa.metalliliitto.fi, Puualojen työttömyyskassan sivut osoitteesta www.puukassa.fi ja Teollisuusalojen työttömyyskassan sivut osoitteesta www.teamkassa.fi.

Luottamusmiessivut

TEAMin ja Puuliiton aktiivit siirretään jatkossa entisen Metalliliiton luottamusmiesextraan. Sivuja kuitenkin kehitetään edelleen, eikä palvelu ole heti saatavilla täydessä laajuudessaan.