Hyödynnä liiton sinulle ottamia vakuutuksia Omat sivut -verkkopalvelussa

Teollisuusliiton jäsenenä olet vakuutettu vapaa-ajan matkustaja- ja tapaturmavakuutuksella. Pääset tutustumaan liiton sinulle ottamiin vakuutuksiin ja niiden antamaan turvaan Ifin Omat sivut -verkkopalvelussa. Omilla sivuilla teet myös korvaushakemuksen muutamassa minuutissa.

Näin haet korvausta helposti

1. Kirjaudu pankkitunnuksillasi Ifin Omille sivuille osoitteessa if.fi/omatsivut
  2. Valitse sivun yläreunasta Omat vahingot. Omat vahingot -sivulla näet kaikki vahinkoihin liittyvät asiakirjat.
  3. Valitse vahinkoilmoitus, jonka haluat täyttää. Jos esimerkiksi ilmoitat sattuneesta tapaturmasta, niin valitse valikosta ”Minä ja perheenjäseneni” vahinkoilmoituspohja nimeltä ”Tapaturma: Ilmoita uudesta vahingosta tai täydennä kuluja aikaisemmin ilmoittamaasi vahinkoon”.
  4. Täytä ilmoitus ja klikkaa lopuksi lähetä.

Useissa tapauksissa saat korvauspäätöksen heti. Muissa tapauksissa If ottaa sinuun yhteyttä. Kuitteja tai tositteita ei tarvitse liittää vahinkoilmoitukseen, vaan If pyytää niitä tarvittaessa. Lisätietoja vahinkoasioista saat osoitteesta if.fi/henkilövahingot.

Kaikki vakuutusasiat yhdestä numerosta – myös viikonloppuisin

Voit myös soittaa Ifiin ja hoitaa vahinkoilmoituksen puhelimitse. If on laajentanut palveluaikoja ja palvelee sinua myös viikonloppuisin. Voit hoitaa sekä vakuutus- että korvausasiasi Teollisuusliiton jäsenten palvelunumerossa 010 19 19 95 maanantaista perjantaihin kello 8–20 ja lauantaista sunnuntaihin kello 10–16.

Tulosta työpaikan ilmoitustaululle tiedote jäsenten matkavakuutuksesta

Teollisuusliiton jäsenilleen ottama matkavakuutus auttaa tapaturmissa ja sairauksien hoidossa.

Tulosta tiedote tästä linkistä.