Jäsenristeily syyskuussa, merkitse kalenteriin jo nyt

Teollisuusliiton historian toinen jäsenristeily on 7.–8.9.2019. Ammattiosastot: merkitkää porukalla jo kalenteriin. Paikkojen myynti alkaa 20.3.

Matka vie jälleen Helsingistä Tallinnaan, kulkupelinä on Silja Europa. Ammattiosastojen kannattaa jo ryhtyä valmistelemaan lähtöä: Valitkaa osaston yhteyshenkilö hoitamaan varaukset ja käytännön asiat, sopikaa ammattiosaston tuesta ja markkinoikaa risteilyä. Kerätkää osallistujalista valmiiksi, jotta voitte varata oikean määrän paikkoja.

Risteilypaikkojen myynti aloitetaan 20.3. kello 10 Matkapoikien verkkosivuilla, sähköpostilla ja puhelimitse. Risteilyohjelmassa on jokaiselle jotakin: painavaa asiaa tapahtumatorilla, puheenjohtajia tavattavissa, nuorten etkot, diskossa Matti Airaksinen, karaoken mestaruuskisa, viihdettä Gebardin ja tähtiesiintyjän voimin sekä hyvää seuraa ja maukasta ruokaa.

Hinnat alkaen 48 euroa / henkilö. Hintaan sisältyy koko ohjelma, hyttipaikka valitussa luokassa, buffet-ruokailu ja aamiainen. Katso kaikki hinnat, hyttiluokat ja varaustiedot tapahtumakalenterista.

Lisätietoja: Arja Salo: 040 515 2072 tai [email protected]