Ressu Redford ja Club for Five esiintyvät jäsenristeilyllä

Liiton jäsenristeily seilataan Tallinnaan 7.–8. syyskuuta viime keväästä tutulla Silja Europalla.

Risteilyllä on tarjolla jokaiselle jotakin: soolouralleen palaava Ressu Redford, diskossa Dj Matti Airaksinen, teollisuusliittolaisten karaoken mestaruuskisa, Puoti-show, viihdettä Gebardin voimin, puheenjohtajia tavattavissa, painavaa asiaa tapahtumatorilla, nuorten etkot sekä parasta mahdollista seuraa ja hyvää ruokaa.

Lisäksi a cappella -laulustaan tunnettu Club for Five vetää sekä keikan että biisileirin, jolla pääsee tekemään musiikkia ammattilaisten ohjaamana. Club for Five osallistuu myös karaokekisan tuomaristoon.

Risteilyn hinnat ovat alkaen 48 euroa / henkilö. Hinnalla saa koko ohjelman, hyttipaikan valitussa luokassa, ruokailun seisovasta pöydästä ja aamiaisen. Katso kaikki hinnat, hyttiluokat ja varaustiedot tapahtumakalenterista.

Risteilypaikkojen myynti alkaa keskiviikkona 20.3. kello 10 Matkapoikien verkkosivuilla, sähköpostilla ja puhelimitse.

Ammattiosastojen kannattaa valita osastolle yhteyshenkilö hoitamaan risteilyvaraukset ja käytännön asiat. Osaston on myös hyvä päättää ammattiosaston risteilytuesta sekä markkinoida risteilyä jäsenille. Kerätkää osallistujalista valmiiksi, jotta voitte varata oikean määrän paikkoja.

Lisätietoja saa järjestötoimitsija Arja Salolta, puh. 040 515 2072 tai [email protected]