Teollisuusliitto hakee määräaikaista viestintäsihteeriä

Oletko ripeä, oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen ja ratkaisukeskeinen sekä aikaansaava ammattilainen? Hallitsetko hyvin tavallisimmat toimisto- ja Adobe-ohjelmat? Onhan sinulla erinomainen kirjallinen ilmaisutaito? Oletko innokas oppimaan ja kokeilemaan uusia asioita? Olethan sosiaalisessa mediassa kuin kotonasi?

Jos vastasit edellä mainittuihin kysymyksiin kyllä, olet kenties etsimämme henkilö viestintäsihteerimme vanhempainvapaan sijaiseksi toukokuun alusta lähtien.

Viestintäsihteerinä toimit Teollisuusliiton viestintäyksikön verkkoviestinnän ja markkinoinnin assistenttina. Osallistut myös tuottamiemme sisältöjen suunnitteluun ja päivittämiseen. Tehtävässä pääset tekemään yhteistyötä kaikkien liiton yksikköjen, aluetoimistojen ja työttömyyskassan kanssa.

Jos innostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi viimeistään 4.3.2019 täältä.

Lisätietoja voit kysyä viestintäpäällikkö Kirsi Törmäseltä puhelimitse torstaina 14.2. kello 9–11 ja keskiviikkona 27.2. kello 12–14 (puh. 040 500 1603) tai sähköpostilla [email protected].