Joko olet tilannut liiton jäsenkalenterin?

Jos olet tilannut kalenterin viime vuonna, tilauksesi on edelleen voimassa. Teollisuusliiton jäsenkalenteri on jäsenetu, jonka tilaaminen on liiton jäsenelle maksutonta. Jos sinulle ei vielä aikaisemmin ole tullut jäsenkalenteria, teet kalenteritilauksen helposti verkossa.

Näin tilaat kalenterin kätevästi eAsioinnissa:

• Klikkaa eAsioinnin painiketta etusivulta tai tästä.
  • Kirjaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Mobiilivarmenteella tunnistautuminen onnistuu Osuuspankin kautta myös muiden pankkien asiakkaille.
  • Klikkaa Jäsentiedot.
  • Mene kohtaan Jäsenedut ja paina Muokkaa.
  • Kohdassa Kalenteri valitse Tilaan. Paina Tallenna.

Tilaus jatkuu automaattisesti myös seuraaville vuosille, ellet lopeta tilausta eAsioinnin kautta.

Kalenterit postitetaan tilaajille jäsenrekisterin mukaisiin osoitteisiin loppuvuodesta.

Jäsenet, jotka eivät voi käyttää eAsiointia, voivat tilata jäsenkalenterin ottamalla yhteyttä jäsenyysyksikköön puhelimitse (020 690 446) tai sähköpostitse ([email protected]) tai vierailemalla aluetoimistolla.