Liitto uudisti mobiilijäsenkorttinsa – lataa vaikka heti!

Teollisuusliiton mobiilijäsenkortti on uudistunut entistä käyttäjäystävällisemmäksi ja monipuolisemmaksi. Uudesta mobiilikortista löydät kätevästi kaiken olennaisen: jäsentietosi, yhteystiedot, vakuutuskorttisi sekä jäsenedut.

Mobiilijäsenkortti on matkapuhelinsovellus, joka kulkee kätevästi mukana puhelimessasi. Lataamalla uuden mobiilikortin voit korvata entisen muovikortin.

Näin tilaat mobiilijäsenkortin latauslinkin eAsioinnista:

• Kirjaudu eAsiointiin henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Tunnistautuminen onnistuu myös mobiilivarmenteella.
  • Klikkaa Jäsentiedot ja tarkista, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.
  • Mene kohtaan Jäsenedut ja paina Tilaa mobiilijäsenkortti. Paina OK.
  • Saat matkapuhelimeesi linkin ohjeineen, josta voit ladata kortin puhelimeesi.

Mobiilijäsenkortista löydät kaikki nykyiset jäsenetusi sekä vaihtuvia etuja. Nyt löydät mobiilikortista esimerkiksi henkilökohtaisen etukoodisi, jolla voit ladata käyttöösi Cityshopparin (arvo 9,90 €)!

Mobiilijäsenkortti toimii tällä hetkellä suomen lisäksi ruotsiksi ja englanniksi.