Ammattiosastojen kehittämisviikonloput tulevat – tervetuloa Murikkaan!

Murikka-opistossa järjestetään vuoden 2020 aikana kuusi ammattiosastoille suunnattua kehittämisviikonloppua. Liitto maksaa kaikki järjestelyistä aiheutuvat kulut.

Toiminnan pulssi -viikonlopun aikana ammattiosastot voivat tavata Murikassa oman alueen ammattiosastoväkeä ja hakea uutta sykettä alueen yhteistoimintaan. Kehittämisviikonloppuna puidaan ammattiosastojen kehittämiskeskusteluissa esiin nousseita asioita sekä ideoidaan tulevaisuuden ammattiosastoa. Lisäksi tarjolla on erilaisia tietoiskuja.

Kukin osasto voi ilmoittaa mukaan enintään kahdeksan hallituksen jäsentä. Jos ilmoittautumisia on runsaasti, liitto valitsee osallistujat. Osastojen kannattaa jo syksyn 2019 kokouksissa miettiä, ketkä lähtevät kehittämisviikonloppuun mukaan. Liitto maksaa kaikki järjestelyistä aiheutuvat kulut. Kehittämisviikonloppuun ilmoittaudutaan osastokohtaisesti koontilomakkeella, joka löytyy alla olevista linkeistä.

Kehittämisviikonloppujen ajankohdat alueittain:

Ajankohta Alue Ilmoittautumiset ammattiosastoittain