Jäsenristeily 2020 – laita tärkeät päivämäärät muistiin jo nyt!

Ensi vuoden hauskimmalla jäsenristeilyllä seilataan Silja Europalla Helsingistä Tallinnaan 5.–6.9.2020. Risteilypaikkojen myynti alkaa keskiviikkona 25.3. kello 10 Matkapoikien sivuilla, sähköpostilla ja puhelimitse.

Risteilyn ohjelmassa on kaikille jotain: painavaa asiaa tapahtumatorilla, puheenjohtajia tavattavissa, nuorille omat etkot, karaokebileet ja -mestaruuskisa, viihdettä tähtiesiintyjien voimin, huippuseuraa ja maukasta ruokaa.

Vaikka aikaa risteilyyn on vielä reilusti, ammattiosastojen on hyvä jo valmistella asiaa. Valitkaa osastosta yhteyshenkilö hoitamaan varaukset ja käytännön asiat, sopikaa ammattiosaston tuesta ja markkinoikaa risteilyä. Kerätkää osallistujalista hyvissä ajoin valmiiksi, jotta voitte varata oikean määrän paikkoja.

Hintaan sisältyy koko ohjelma, hyttipaikka valitussa luokassa, buffet-ruokailu ja aamiainen. Hinnat alkaen 48 euroa / henkilö. Kaikki hinnat ja hyttiluokat sekä varaustiedot päivitetään liiton verkkosivuille mahdollisimman pian.