Tukea ja ohjausta työelämän eri tilanteisiin liiton urapalveluista

Teollisuusliitto tarjoaa käyttöösi kattavat urapalvelut. Kyseessä on verkkopalvelu, johon kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilitunnisteella.

Urapalvelut tarjoaa liiton jäsenille maksutonta tukea ja ohjausta työelämän eri tarpeisiin ja tilanteisiin. Monipuolisesta valikoimasta löytyy tarjontaa niin työntekijöille kuin työnhakijoillekin sekä opiskelijoille. Kirjaudu rohkeasti palveluun ja valitse juuri sinulle sopivat palvelut!

• Omavalmentaja auttaa sinua henkilökohtaisesti, varaa vain aika!
    (kielet: suomi, ruotsi, englanti, viro ja venäjä)
  • Videokirjasto on varsinainen työelämän Netflix: videovalmennusta ja vinkkejä elämän eri tilanteisiin silloin kuin sinulle sopii.
  • Webinaarit 2020 järjestetään aina Ilmoittaudu mukaan ja merkitse aika kalenteriisi! Mikäli ajankohta ei sovi sinulle, voit katsoa webinaarin myös jälkikäteen webinaaritallenteista.
  • Verkkokurssit – Tarjonnassa muun muassa perehdytyskurssi luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille tai tehtäviin aikoville sekä työnhakuun liittyvä Taitava työnhakija -kurssi.
  • Chat-valmennus on nykyaikainen ja nopea tapa saada vastauksia. Lähetä viesti chatin kautta, ja sinulle vastataan joko chatissa tai tarvittaessa soitetaan.
  • FB-valmennus – Teollisuusliiton jäsenillä on oma suljettu Facebook-ryhmä, jossa on valmentajan videoalustus työelämän aiheista maanantaisin kello 11.30. Sen jälkeen valmentaja on linjoilla noin tunnin ajan keskustellen ja kommentoiden. Hänelle voi lähettää myös yksityisviestejä.

Kirjaudu osoitteessa: Urapalvelut.fi/teollisuusliitto

Vinkki: Ammattiosastot voivat tilata aiheesta käytännön koulutusta. Ota yhteyttä [email protected].