Verkkokurssit ovat aina käytettävissäsi

Liiton koulutukset on peruttu 30.6. asti toimenpiteenä koronavirusepidemian leviämisen estämiseksi. Tänä aikana voit edelleen opiskella maksutta verkossa, sillä jäsenetuna sinulla on käytettävissäsi liiton urapalvelut vuorokauden ympäri.

Kirjaudu palveluun verkkopankkitunnuksillasi, niin voit katsoa videoita ja osallistua webinaareihin. Työelämän asiantuntijat ovat käytettävissäsi puhelimitse ja chat-palvelussa. Varaa aika henkilökohtaiseen valmennukseen ja keskustele sinulle merkityksellisistä työelämän kysymyksistä.

Nyt on oiva hetki täydentää omaa osaamista! Kirjaudu urapalveluihin verkkopankkitunnuksillasi täältä.

Johdatus luottamustehtäviin – liiton jäsenille räätälöity kurssikokonaisuus

Teollisuusliiton jäsenenä pääset myös tutustumaan syvällisemmin luottamusmiehen ja työsuojeluvaltuutetun rooleihin.

Kaikille avoimella verkkokurssilla saat käsityksen siitä, mikä on ammattiliitto, miksi ammattiliittoon kannattaa kuulua ja mitä tekee työsuojeluvaltuutettu tai luottamusmies.

Tutustu kurssikokonaisuuteen

Katso myös kurssin esittelyvideo ja jaa se sosiaalisessa mediassa: