Uravalmennusta Facebookissa – osallistu syksyn live-valmennuksiin

Teollisuusliiton jäsenten käytettävissä on monipuoliset urapalvelut. Verkkopalvelussa voit osallistua webinaareihin sekä katsoa webinaaritallenteita ja videoita kattavasta kirjastosta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Jokaiseen videoon liittyy ajatuksia ja omaa toimintaa aktivoiva tehtävä. Palvelun kautta voit myös varata ajan uravalmentajan ohjaukseen.

Lisäksi uravalmentajat jakavat vinkkejä säännöllisesti teollisuusliittolaisten omassa Facebook-ryhmässä. Ryhmässä pyörii viikoittain valmennussisältönä kyselyjä, videoita ja aktivoivia pohdintatehtäviä. Entä oletko vielä osallistunut Facebookissa live-valmennukseen? Merkitse tästä kalenteriin syksyn valmennusajat!

Mikä Facebook live-valmennus?

Facebook live-valmennukset ovat Teollisuusliiton Urapalveluiden valmennustapahtumia, jotka pidetään Teollisuusliiton urapalvelut Facebook-ryhmässä kerran kuukaudessa syksyn 2020 aikana.

Parhaan hyödyn saat osallistumalla reaaliaikaisesti valmennukseen. Tällöin sinulla on mahdollisuus kysyä UP Valmentajilta juuri sinua askarruttavia kysymyksiä ja osallistua keskusteluun. Voit kuitenkin katsoa valmennuksen koska tahansa tallenteena Facebook-ryhmästä.

Syksyn 2020 Facebook live-valmennusaikataulu

Valmennukset järjestetään kerran kuussa keskiviikkoisin:

• 19.8. kello 11.30-12.30: Stepit työnhakuun
  • 23.9. kello 11.30-12.30: Osaan, onnistun ja opin lisää
  • 28.10. kello 11.30-12.30: Lisää jaksamista niin töissä kuin vapaa-ajalla
  • 25.11. kello 11.30-12.30: Viihdytään yhdessä!
  • 16.12. kello 11.30-12.30: Henkilökohtaiset tavoitteeni vuodelle 2021

Alla lyhyet esittelyt syksyn valmennusten teemoista.

Elokuussa teemana työnhaku: Stepit työnhakuun

Oletko työnhaussa – ehkä pitkästä aikaa tai jopa ensimmäistä kertaa elämässäsi? Ei hätää, UP Valmentajat rientävät avuksesi konkreettisin vinkein ja tsemppaavin sanoin!

Osallistu live-valmennustapahtumaan Teollisuusliiton urapalvelut Facebook-ryhmässä ja saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä minun tulee tietää tämän päivän työnhausta?
  • Mistä lähden liikkeelle?
  • Kuinka uskon itseeni?

Syyskuussa teemana osaaminen: Osaan, onnistun ja opin lisää

Onko oman osaamisen tunnistaminen haastavaa? Kaipaatko uutta osaamista, mutta et tiedä, miten lähteä liikkeelle? Valmennuksessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Miten tunnistan omaa osaamistani?
  • Miten oma taustani voi hyödyntää minua tulevaisuuden työmarkkinoilla?
  • Miten voin kehittää omaa osaamistani?

Lokakuussa teemana hyvinvointi: Lisää jaksamista niin töissä kuin vapaa-ajalla

Kaipaatko parempaa jaksamista työssä ja arjessa? Onko keinot kateissa? Valmennuksessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Miten lisätä kokonaisvaltaista hyvinvointiani, niin fyysistä kuin henkistä?
  • Millaiset ajattelumallit tukevat hyvinvointiani?

Marraskuussa teemana yhteistyö ja vuorovaikutus: Viihdytään yhdessä!

Olisiko yhteistyössä toivomisen varaa? Haluatko ymmärtää paremmin niin itseäsi kuin toisia? Valmennuksessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Miten itse toimin ja viestin yhteistyössä muiden kanssa parhaalla mahdollisella tavalla?
  • Miten ymmärrän paremmin niin työkavereita kuin muita ihmisiä elämässäni?

Joulukuussa teemana tavoitteet: Katse eteenpäin – henkilökohtaiset tavoitteeni vuodelle 2021

Onko suunta hukassa? Kaipaatko muutoksia urallesi ja elämääsi, mutta et tiedä mistä lähteä liikkeelle? Valmennuksessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä oppeja ja oivalluksia kulunut vuosi toi minulle?
  • Millaisin suuntaviivoin lähden kohti tulevaa vuotta?
  • Millaisia tavoitteita asetan uralleni ja elämälleni?

Lue lisää urapalveluista jäsenetusivuilta.