Seuraa liiton ohjeistuksia koronavirukseen liittyen – koronaohjetta on päivitetty 23.2.

Keräämme keskitetysti koronavirusepidemiaan liittyvää tietoa koronasivuille www.teollisuusliitto.fi/korona. Sivuilta löydät olennaiset kysymykset ja vastaukset palkanmaksusta, korvauksista sekä työntekijöiden oikeuksista ja velvollisuuksista koronavirusepidemiaan liittyen.

Päivitämme sivua säännöllisesti tilanteen kehittyessä. Viimeisimpänä päivityksenä on 23.2. päivitetty kohdat

1. Mistä työntekijä saa rahaa koronavirustilanteen työssä aiheuttamien muutosten aikana? ja
  2. Kuka on oikeutettu Kelan tartuntatautipäivärahaan?

Seuraa myös liiton verkkosivujen ajankohtaisia uutisia ja somekanavia.

Aluekeskusten toimistoilla voi vierailla vain henkilökohtaisella ajanvarauksella. Varaa aika aluetoimitsijalta tai toimistosihteeriltä puhelimitse tai sähköpostilla.

Jäsenpalvelua hoidetaan edelleen myös sekä puhelimitse että sähköpostitse. Yhteystiedot löytyvät täältä.