Uusi jäsenetu: Laske itsesi vapaaksi Pyhällä

Pyhä sijaitsee keskellä Lappia Pelkosenniemen kunnassa, lähellä Rovaniemen ja Kemijärven kaupunkeja. Pyhälle saavut helposti lentäen, junalla, bussilla tai omalla autolla kaikkina vuodenaikoina.

Pyhän hiihtokeskuksessa laskettavaa riittää kaiken tasoisille laskijoille. Moni kehuukin Pyhän rinneprofiilia Suomen parhaaksi. Perheen pienimmille löytyy monia suosikkeja, kuten loivat perherinteet, Huttutuvan pulkkamäki, napakelkka sekä Mini Park. Erityisen tunnettu Pyhätunturi on vapaalaskumahdollisuuksistaan. Helpot rinneoffarit tarjoavat variaatioita niin vapaalaskun aloittelijoille kuin kokeneemmillekin laskijoille.

Pyhä sijaitsee Suomen vanhimman kansallispuiston kupeessa ja tarjoilee upeat puitteet niin retkeilijöille kuin murtomaahiihtäjillekin. Ainutlaatuiseen luontoon voit tutustua myös lumikenkäillen tai fatbiken selässä. Päiväretkelle voi lähteä tutustumaan naapuritunturi Luoston lähellä sijaitsevaan ametistikaivokseen. Vierailla voi tervehtimässä huskyjä tai poroja. Hurjapäät voivat ylittää itsensä Tajukankaan jääkiipeilyseinällä.  Maisemahissi kuljettaa jalankulkijat tunturin huipulle nauttimaan taianomaista maisemista, tutustua voi uniikkiin Huttu-ukon taidereittiin sekä ehdoton vierailukohde on käydä testaamassa ravintola Tsokan vohvelit.

Teollisuusliiton jäsenet saavat majoituksen ja hissiliput etuhintaan. Lue edusta tarkemmin täältä.

Katso kaikki edut täältä