Uusi työsuojelun starttikoulutus verkossa

Toimitko työsuojelutehtävissä? Tarjoamme sinulle nyt työsuojelun starttikoulutusta verkossa! Tämä sopii sinulle, jos et ole vielä osallistunut mihinkään Teollisuusliiton työsuojelukoulutukseen.

Kuuden tunnin koulutuksessa tutustutaan työsuojelun perusasioihin ja saat valmiuksia toimia työsuojelutehtävissä työpaikallasi.

Järjestämme kaksi samansisältöistä viikonloppukoulutusta:

• 24.4.2021 kello 10–16 Työsuojelun verkkostartti
  • 8.5.2021 kello 10–16 Työsuojelun verkkostartti

Koulutus toteutetaan Microsoft Teams -sovelluksella. Saat Teams-ohjeet ja osallistumislinkin sähköpostiisi.

Starttikoulutukseen osallistujat saavat koodin, jolla voi tilata 20 eurolla Kotipizzan tuotteita. Lämpimästi Tervetuloa työsuojeluasioiden pariin!

Jatka työsuojelukoulutusta ensi- ja jatkoaskeleilla

Lisäksi järjestämme starttien jatkokoulutusta verkossa seuraavasti:

• 9.4 kello 9–12 Työsuojelun jatkoaskeleet
  • 16.4 kello 9–12 Työsuojelun ensiaskeleet
  • 28.4 kello 9–12 Työsuojelun jatkoaskeleet
  • 6.5. kello 9–12 Työsuojelun ensiaskeleet
  • 19.5. kello 9–12 Työsuojelun jatkoaskeleet

Ensi- ja jatkoaskeliin voit käyttää työsuojeluvaltuutetun työstä vapautusaikaa, jos sinulla on siihen oikeus. Muussa tapauksessa sovi työnantajasi kanssa osallistumisestasi. Korosta kuitenkin, että nämä eivät korvaa työsuojelun peruskurssia. Ensi- ja jatkoaskeleita järjestetään lisää, mikäli Murikka-opiston sulku jatkuu koronan takia.

Ilmoittaudu koulutuksiin sähköisesti täällä.

Kerrothan koulutuksista myös työpaikkasi muille työsuojelutehtävissä toimiville henkilöille!