Teollisuusliitto hakee Helsingin-Uudenmaan alueelle järjestämistoimitsijaa

Etsimme Teollisuusliiton Helsingin–Uudenmaan aluetoimistoon lisävahvistusta järjestämistoimitsijasta, joka toimii myös järjestämisen energisessä ja kehittämishenkisessä valtakunnallisessa tiimissä.

Järjestämistoimitsija vastaa alueen järjestämistoiminnan ja jäsenhankinnan suunnittelusta, koordinoinnista ja järjestöorganisaation toiminnan kehittämisestä. Hän myös oman alueensa järjestämiskampanjoiden johtamisesta sekä Järjestävä ammattiosasto -hankkeen työnjohdosta.

Edellytämme

• kokemusta järjestämistyöstä
  • työlainsäädännön ja työehtojen tuntemusta
  • ammattiyhdistystoiminnan tuntemusta
  • aloitteellisuutta
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
  • neuvottelutaitoa
  • matkustusvalmiutta
  • arvostamme englannin, venäjän tai ruotsin kielen taitoa

Tarjoamme

• mielenkiintoisen työtehtävän
  • hyvät kehittymismahdollisuudet
  • joustavan ja kannustavan työyhteisön

Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määrittyvät työehtosopimuksen mukaisesti.

Tehtävä alkaa 1.8. tai sopimuksen mukaan.

Hae tästä 9.5.2021 mennessä

Hakijoiden yhteinen haastattelutilaisuus järjestetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana Helsingissä.

Lisätietoja antaa aluepäällikkö Jari Kallio joko sähköpostitse [email protected] tai seuraavina soittoaikoina puh. 040 716 4973: keskiviikkona 28.4. kello 10–11.30, tiistaina 4.5. kello 12–13, keskiviikkona 5.5. kello 10–11 tai torstaina 6.5. kello 12–14.

Teollisuusliitto on Suomen suurin teollisuuden ammattiliitto. Liittoon kuuluu yli 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät 35 sopimusalalla. Keskeisimpänä tavoitteenamme on parantaa työehtoja neuvottelemalla ja sopimalla. Meillä on tärkeä rooli suomalaisessa yhteiskunnassa ja toimintamme vaikuttaa monin tavoin työntekijöiden arkeen. Tule mukaan innokkaaseen ja eteenpäin katsovaan joukkoomme edistämään hyvää työelämää!