Teollisuusliitto hakee järjestötoimitsijaa

Etsimme joukkoomme Teollisuusliiton keskustoimistolle Helsinkiin, positiivista, motivoitunutta, rohkeaa ja ennakkoluulotonta tyyppiä – sinua, joka olet valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistasi nuorisopuolen järjestötoimitsijana.

Sinulla on kokemusta työelämän ja ay-liikkeen järjestö- ja edunvalvonnasta. Sinut tunnetaan ratkaisukeskeisyydestäsi, erinomaisista neuvottelutaidoistasi sekä oma-aloitteisesta toimintatavastasi. Ihmisten kanssa oleminen ja työskentely on sinulle helppoa ja luontevaa. Kaiken lisäksi olet kiva työkaveri.
Järjestötoimitsijan työ on monipuolista ja vaihtelevaa – kahta samanlaista päivää ei ole. Pääasialliset työtehtävät liittyvät nuorisotoimintaan, opiskelija- ja jäsenhankinnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Työ edellyttää oman auton käyttöä.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet.

Työsuhde alkaa 1.10.2021 tai sopimuksen mukaan.

Hae tästä viimeistään 1.8.2021.

Lisätietoja voit kysellä Pekalta 9.7. kello 10–12 tai 14.7., kello 10–12 (Pekka Juusola, vastaava järjestötoimitsija puh. 0400 891 533, [email protected]) tai Vesalta (Vesa Aallosvirta, järjestöpäällikkö 040 820 9026, [email protected]).