Teollisuusliitto hakee sopimusasiantuntijaa teknologiasektorille

Etsimme järeää ammattilaista teknologiasektorin sopimusasiantuntijaksi täydentämään osaavaa porukkaamme. Tehtävässä vastaat sektorin moninaisista edunvalvontatehtävistä sekä kehität näkemyksellisellä otteellasi sopimus- ja työympäristötoimintaa.  Vastaat myös sopimusten valvontaan ja soveltamiseen liittyvistä tehtävistä.

Sinut tunnetaan erinomaisena yhteistyökumppanina. Ratkaisukeskeisyys ja hyvä paineensietokyky ovat perusominaisuuksiasi.  Olet luonteva esiintyjä ja kirjallinen viestintäkin sujuu vaivatta. Arvostamme englannin ja ruotsin kielen taitoa sujuvan suomen lisäksi.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet.

Hae tästä viimeistään 8.8.2021.

Lisätietoja tehtävästä antaa teknologiasektorin johtaja Jyrki Virtanen puhelimitse, puh. 040 513 8986 tai sähköpostilla [email protected]  tai sopimusasiantuntija Terho Ihalainen, jonka tavoitat 5.–9.7. puhelimitse, puh. 050 584 1638 tai sähköpostilla [email protected]