Oletko luottamushenkilö – hae mukaan työnohjaukseen

”Kun saat sanoa ja tulla kuulluksi. Kun saat jakaa ajatuksiasi muiden kanssa. Kun uskallat luottaa ja olla luottamuksen arvoinen. Kun tiedät että sinua ymmärretään. Kun saat aikaa itsellesi.”

Yllä on muutama toteamus työnohjauksen annista luottamushenkilöiltä.

Teollisuusliiton luottamushenkilöille tarjoama työnohjaus käynnistyy jälleen loka–marraskuussa seitsemällä paikkakunnalla sekä Teamsissa. Luottamushenkilöille on tarjolla työnohjausta noin kymmenen tapaamisen verran. Työnohjaus alkaa, ryhmästä riippuen, loppusyksyn aikana ja päättyy toukokuussa kaikkien ryhmien yhteiseen Voima-viikonloppuun.

Osallistuminen työnohjaukseen sekä Voima-viikonloppuun on maksutonta. Lisäksi liitto korvaa kohtuulliset matkakustannukset. Työnohjaukset järjestetään arki-iltaisin keskeisillä sijainneilla, joihin on helppo tulla. Yksi työnohjaus kestää ryhmän koosta riippuen 1,5–3 tuntia.

Työnohjaus edellyttää sitoutumista. Ryhmän kokoonpano ei vaihdu kesken ohjausprosessin, joten varaathan paikkasi vain, jos osallistut prosessin alusta sen loppuun saakka. Yksittäisiä poissaoloja tietysti voi tulla, mutta lähtökohtaisesti edellytämme sitoutumista.

Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita kahdesta Teams-ajankohdasta sinulle sopivan hetken tulla kuuntelemaan lyhyt info, mistä työnohjauksessa on kyse. Voit vielä infon jälkeen harkita, onko tämä sinulle sopiva ajankohta osallistua ohjaukseen.

Voi paremmin ja löydä luottamustehtävääsi uutta innostusta!

Työnohjausryhmät ovat aloittaneet seuraavilla paikkakunnilla:

• Helsinki,
  • Rovaniemi,
  • Tampere,
  • Turku,
  • Kuopio,
  • Lahti
  • Seinäjoki sekä
  • kaksi etäryhmää, suomenkielinen ja ruotsinkielinen.

Valitse ilmoittautuessasi, minkä paikkakunnan ryhmään haluat osallistua.

Info-tilaisuudet Teamsissa pidetään keskiviikkona 27.9. ja keskiviikkona 4.10. kello 17.

Lisätietoja antaa Tanja Mettovaara 050 303 9280. Soita, jos vähänkin mietityttää olisiko työnohjaus sinun juttusi!