Teollisuusliitto hakee assistenttia

Etsimme etevää, kivaa ja nohevaa assistenttia järjestöpäällikkömme ja aluetoiminnasta vastaavan päällikkömme avuksi. Assistenttinamme pidät arjen pyörät pyörimässä ja olet tietopankkina monenlaisissa asioissa. Tehtävässä pääset kehittämään ja ylläpitämään lukuisia järjestelmiämme, jäsenpalveluitamme sekä yhteydenpitotapoja.

Ratkaisukeskeisenä ja omatoimisena asiantuntijana sekä loistavana tiimipelaajana saat asiat sujumaan kiireenkin keskellä. Sinut tunnetaan joustavana, kehittymishaluisena, oma-aloitteisena ja positiivisena arvomaailmamme jakavana ammattilaisena, jonka kanssa on ilo tehdä töitä. Kommunikoit vaivattomasti suomeksi. Englannin kielikin sujuu, ja muu kielitaitosi on eduksi.

Toivottavasti innostuit ja päätät laittaa meille hakemuksesi tästä linkistä! Odotamme sitä viimeistään 1.12.2021.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Järjestöpäällikkö Vesa Aallosvirta, [email protected], puh. 040 8209026 seuraavina soittoaikoina: ti 23.11. kello 9.30–11.30 ja ke 24.11. kello 10–12.

Aluetoiminnasta vastaava päällikkö Merja Rinne, [email protected], puh. 050 306 4437 seuraavina soittoaikoina: ke 24.11. kello 8–9, to 25.11. kello 8–9 ja ma 29.11. kello 16–17.