Teollisuusliiton jäsenenä saat alennusta Työväen Musiikkitapahtuman lipusta!

Teollisuusliitto tarjoaa jäsenilleen jäsenetuna 20 euron lippualennuksen Työväen Musiikkitapahtuman lippuihin. Jäsenyys on todistettava lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa. Vuosina 2020 ja 2021 ostetut liput käyvät sellaisenaan tapahtumaan. Osta liput Tiketin verkkopalvelusta tai numerosta 0600 1 1616 (1,78 € / min. + pvm). Puhelinpalvelu on avoinna ma–pe 9–21, la 11–21, su 11–19.

Tervetuloa ay-olkkariin!

Työväen Musiikkitapahtuma viettää 50-vuotisjuhliaan Valkeakoskella UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon miljöössä 27.–31.7.  Teollisuusliitto, PAM, SAK, Paperiliitto, vakuutusyhtiö Turva sekä Tatsi ry ovat mukana juhlimassa perjantaina 29.7. sekä lauantaina 30.7. SAK:n Kanavaklubilla, jonne rakennetaan yhteinen ay-olohuone tapahtumakävijöille. Ay-olkkarissa voit pistäytyä kuuntelemaan ajankohtaista asiaa työelämästä, juttelemaan, tavata tuttuja tai piipahtaa muuten vain.

Esiintyjät ja muuta tärkeää tietoa löydät Musiikkitapahtuman sivuilta osoitteesta www.valmu.com.