Teollisuusliitto hakee aluetoimitsijaa Turkuun

Etsimme joukkoomme Lounais-Suomen toiminta-alueelle positiivista, motivoitunutta, rohkeaa ja ennakkoluulotonta aluetoimitsijaa – sinua, joka olet valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistasi.

Sinulla on kokemusta ja näkemystä työelämän edunvalvonnasta sekä ay-liikkeen järjestötoiminnasta. Keskustelet ja kirjoitat sujuvasti suomen kielellä. Arvostamme myös muuta kielitaitoa.  Sinut tunnetaan ratkaisukeskeisyydestäsi ja erinomaisista neuvottelutaidoistasi. Ihmisten kanssa toimiminen on sinulle helppoa ja luontevaa. Kaiken lisäksi olet kiva työkaveri.

Aluetoimitsijan työ on monipuolista ja vaihtelevaa – kahta samanlaista päivää ei ole. Pääasiallisina työtehtävinäsi on jäsenten työsuhdeasioiden hoitaminen, ammattiosastotoiminnan tukeminen ja työpaikkojen järjestäminen Lounais-Suomen toiminta-alueella. Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Alueella sutjakasti liikkuminen edellyttää oman auton käyttöä.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 1.8.2022.

Järjestämme haastattelutilaisuuden Turussa 10.8.2022.

Lisätietoja voit kysellä aluepäällikkö Jouni Nurmelalta joko sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 040 827 8348.