Tule mukaan keskustelutilaisuuteen Työväen Musiikkitapahtumaan 30.7.

Tervetuloa seuraamaan Työväen Musiikkitapahtuman yhteydessä järjestettävää yhteiskunnallista tilaisuutta Apianniemen ulkolavalle (Pässinmäenkatu 30, 37600 Valkeakoski) lauantaina 30.7.2022 kello 11–14.

Puheenjohtajien kyselytunti

Tilaisuus alkaa teollisuuden palkansaajia edustavien ammattiliittojen puheenjohtajien kyselytunnilla kello 11. Kyselytunnin aikana Teollisuusliiton puheenjohtaja Riku Aalto, Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen sekä Insinööriliiton puheenjohtaja Samu Salo vastaavat työmarkkinoihin ja työelämään liittyviin kysymyksiin. Kyselytunti päättyy kello 12.

Kansanedustajien paneeli

Tilaisuus jatkuu poliittisella paneelilla samassa paikassa kello 12.30. Paneeliin osallistuvat SDP:n 1. varapuheenjohtaja, kansanedustaja Niina Malm, perussuomalaisten kansanedustaja Sakari Puisto, keskustan kansanedustaja Arto Pirttilahti sekä kokoomuksen kansanedustaja Arto Satonen.

Paneelissa neljän suurimman puolueen edustajat keskustelevat työmarkkinoista, palkansaajien ostovoimasta sekä julkisen talouden tilasta ja hyvinvointivaltiosta. Paneelin juontaa politiikan toimittaja Jari Korkki. Tilaisuus päättyy kello 14.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Työväen Musiikkitapahtuman kanssa Teollisuusliitto, Paperiliitto, Ammattiliitto Pro sekä Insinööriliitto.