Koulutus kannattaa aina – tervetuloa Murikkaan!

Teollisuusliitto järjestää maksutonta koulutusta kaikille jäsenilleen ja opintovapaalaki tarjoaa kaikille mahdollisuuden saada työstä vapaata ja osallistua koulutukseen. Valtaosa liiton kursseista järjestetään omalla Murikka-opistolla Tampereen Teiskossa. Kurssien aikana liitto tarjoaa täysihoidon ja korvaa matkakulut sekä ansionmenetystä.

Mistä löytyy tietoa kursseista?

Kaikki kurssit on koottu opinto-oppaaseen. Tutustu oppaaseen tästä.

Opas saattaa jo löytyä painettuna työpaikkasi taukotilasta tai ilmoitustaululta. Jos ei, voit tilata sen työpaikalle tästä.

Miten kurssille haetaan?

Kun löydät sopivan kurssin, sovi opintovapaasta työnantajasi kanssa. Sen jälkeen täytä sähköinen kurssihakemus Telmossa. Jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon.

Ennen kurssia saat vahvistuskirjeen, jossa on kaikki tarvittavat tiedot ja yhteystiedot lisäkyselyitä varten.

Mikä on kurssituki?

Jos käyt töissä ja sinulle koituu ansionmenetystä kurssille osallistumisen vuoksi, olet oikeutettu liiton kurssitukeen. Veroton tuki koostuu kurssipäivärahasta 43,44 euroa / kurssipäivä ja stipendistä 39,12 euroa / kurssipäivä.

Lisäksi matkakulut korvataan edullisimman matkustustavan mukaan. Matkustusohjeet löytyvät täältä.

Miten Murikassa majoitutaan?

Murikassa majoitut mukavasti hiljattain uusituissa huoneissa. Opetustilat ovat modernit ja viihtyisät. Myös ateriat kuuluvat samaan pakettiin.

Vapaa-aikana tarjolla ovat monipuoliset harrastusmahdollisuudet halusitpa sitten liikkua, saunoa tai katsella televisiota oman huoneen rauhassa tai yhteisissä tiloissa.

Tutustu tarjontaan ja lähde kurssille. Koulutus koukuttaa!