Teollisuusliitto hakee lastenohjaajia muksukurssille

Haemme reippaita lastenohjaajia ajalle 4.–16.6.2023 Murikka-opistolle Tampereen Teiskoon. Lastenohjaajat huolehtivat Murikan muksukursseilla 3–13-vuotiaiden lasten hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä vanhempien opiskellessa kursseillamme. Lapsille on tarjolla ohjaajien järjestämää ja suunnittelemaa omaa toimintaa ikäryhmittäin.

Ohjaajien tulee olla täysi-ikäisiä ja heiltä edellytetään alan koulutusta tai kokemusta lasten ja nuorten ohjaamisesta.   Arvostamme erityisesti työkokemusta erityislasten kanssa työskentelystä ja ensiaputaitoja. Kärsivällisyys, positiivisuus ja erinomaiset tiimityötaidot ovat ohjaajillemme luontaisia ominaisuuksia.

Ensimmäisen muksukurssiviikon työaika alkaa 4.6.2023 sunnuntaina aamupäivällä ja päättyy perjantaina iltapäivällä. Toisen muksukurssiviikon työaika alkaa 11.6.2023 sunnuntaina iltapäivällä ja päättyy perjantaina iltapäivällä. Palkan lisäksi tarjoamme ruuat ja majoittumismahdollisuuden kahden hengen huoneissa.

Ilmoita hakemuksessasi, mikäli olet kiinnostunut vastuuohjaajan tehtävistä (vastuuohjaaja vastaa kahden viikon kurssisuunnittelusta ja tehtävien jaosta). Työhön liittyy yhteinen perehdytys- ja suunnitteluviikonloppu, joka järjestetään 6.5–7.5. Murikassa.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi viimeistään 24.2.2023. tästä linkistä.

Lisätietoja antaa muksukurssien vastuuopettaja Heidi Koivisto-Haataja, puh. 040 660 5641 seuraavina soittoaikoina: maanantai 20.2.2023 kello 10–11 ja 16–17 tai keskiviikko 22.2.2023 kello 12–14.

Teollisuusliiton omistama Murikka-opisto sijaitsee Näsijärven rannalla Tampereen Teiskossa. Osoite on Kuterintie 226, 34260 Terälahti.