Ay-koulu, 1. jakso

Teollisuusliiton Häme-Pirkanmaan alueen jäsenistön ay-koulut alkavat helmikuussa!

Ay-koulun jaksojen koulutussisältö on tarkoitettu kaikille aiheista kiinnostuneille työikäisille jäsenille.  Erityisesti toivomme mukaan uusia ja nuoria osallistujia.

Ay-koulun jaksot ovat osallistujille maksuttomia, sisältäen opetuksen, mahdollisen kurssimateriaalin ja tulokahvit suolaisen kera. Lounas on tarjolla vain yhteisjaksolla 24.3.

Opintomatka on Tallinnaan ja osallistujien omavastuu on 40 €. Risteilylle osallistuminen edellyttää ilta- ja lauantaijaksolle osallistumista.

Risteily sisältää laivamatkat, tulokahvit, päivällisen ja majoitukset kahden hengen huoneissa. Risteilyjaksolle osallistuminen edellyttää vapaapäivän käyttämistä, liitto ei korvaa osallistujien ansionmenetyksiä.

Ammattiosastojen toivotaan avustavan osallistujia iltajaksojen matkakustannuksissa. Ay-koulun risteilymatkan bussikuljetuskulut jyvitetään matkan jälkeen ammattiosastoille osallistujamäärien mukaan ja liitto laskuttaa ammattiosastoja. Risteilyohjelma jaetaan osallistujille lauantaina 24.3. Sitä ei postiteta erikseen.

Ilmoittaudu mukaan 3.2. mennessä tästä.