Teollisuusliiton mestarit – kolmen alueen yhteinen verkkotapahtuma

Mitä: hupia, hauskuutta ja musiikkia

Missä: virtuaalitapahtuma YouTubessa

Milloin: lauantaina 2.10. kello 17–19

Kenelle: Häme–Pirkanmaan, Vaasa–Keski-Suomen ja Varsinais-Suomi–Satakunnan alueiden teollisuusliittolaisille sekä heidän perheilleen

Lauantaina 2.10. juhlistetaan mestarit-teemaa! Kolmen alueen yhteinen verkkotapahtuma omistetaan oikeille työn mestareille, eli Teollisuusliiton jäsenille ja heidän läheisilleen.

Kohokohtana on liiton suurmestarikilpailu, joka järjestetään liiton huimapäille. Kilpailussa liiton jäsenet ja työntekijät ottavat mittaa toisistaan hauskoissa tehtävissä. Kisan tuomarina toimii näyttelijä Pilvi Hämäläinen.

Lisäksi luvassa puheenjohtaja Riku Aallon tervehdys, huumoria, musiikkia ja arvonta, jossa voi voittaa huippupalkintoja. Tapahtuman juontaa näyttelijä Mikko Töyssy. Housebändiä johtaa Sami Hintsanen.

Laita jo ajankohta kalenteriin ja seuraa sähköpostiasi. Huom! Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai jos et ole ilmoittanut sitä jäsentietoihisi, päivitä osoite eAsioinnissa.

Lisätietoja saat aluetoimistostasi.

Tulosta tapahtuman mainos tästä

Tapahtuman tuottaa Työväen Musiikkitapahtuma.

Industrifackets mästare – en gemensam tillställning för tre regioner

Lördagen 2.10 klockan 17–19 firar vi Industrifackets mästare! Evenemanget riktar sig till medlemmar med familj i tre av Industrifackets regioner. Vi får bland annat bevittna en stormästartävling där Industrifackets medlemmar och anställda tävlar i roliga lekar och uppgifter. Skådespelaren Pilvi Hämäläinen fungerar som domare. Dessutom hör ordförande Rikus Aaltos hälsning till programmet liksom också humor, musik och ett lotteri där man kan vinna fina priser. Mikko Töyssy är konferencier för evenemanget och housebandet leds av Sami Hintsanen. Programmet går på finska.

Youtube-länken till evenemanget skickas till medlemmarna per e-post. OBS! Om du bytt e-postadress eller om du inte meddelat din e-post till förbundet kan du uppdatera dina uppgifter på E-Tjänsten.

Du får mer info från regionkontoren.