Alennuksia yöpymisistä Cumulus-hotelleista

Cumulus Resortit tarjoavat Teollisuusliiton jäsenille erikoishintaisen vapaa-ajan majoituksen 1.1.–31.12.2018. Etusi on -12 % päivän hinnasta.

Majoitushinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffet-aamiaisen sekä kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön. Tutustu tarkemmin Cumulus Resort -hotellien palveluihin osoitteessa cumulus.fi.

Tarjous koskee seuraavia kylpylähotelleja: Cumulus Resort Aulanko, Cumulus Resort Eden, Cumulus Resort Laajavuori, Cumulus Resort Ikaalisten kylpylä, Cumulus Resort Siuntion sekä Cumulus Resort Imatran Valtionhotelli

Tarjous koskee seuraavia hotelleja: Cumulus Resort Rukahovi

Varaukset vain tuotetunnuksella SIPIETU12 osoitteesta booking.restel.fi. Erikoishintaisia huoneita on myynnissä rajoitetusti/hotelli/päivä. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Tarjous koskee uusia varauksia ja vapaa-ajan matkustusta. Maksu käteisellä tai henkilökohtaisella maksukortilla. Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.

Huom. Vaikka Cumulus-hotellit siirtyvätkin Scandicin omistukseen, ovat alennukset voimassa edellämainituissa kohteissa.