Tallink Silja

Liiton jäsenillä on mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi ilmaiseksi, suoraan keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Lisätietoja kanta-asiakkuuden eduista www.clubone.fi.

Liity Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Erikoisliittymiseen tarvitset Teollisuusliiton asiakasnumeron. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, sinut siirretään Silver-tasolle. Ilmoita Club One kanta-asiakasnumerosi ja Teollisuusliiton asiakasnumero osoitteeseen [email protected], näin rekisteröidyt sopimusetuasiakkaaksi ja saat postitse tarvittaessa Silver-tason kortin.

Club One -jäseneksi liittymisessä tarvittava Teollisuusliiton yhdistys- /jäsennumero on 7176.

Viking Line

Viking Linen vapaa-ajan matkaedut ovat voimassa Teollisuusliiton jäsenille. Reitit, aikataulut, hinnat ja varaukset osoitteessa www.vikingline.fi/sak tai tästä.

Teollisuusliiton asiakasnumero on 330181.

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää liiton jäsenille 10–15 prosentin alennuksen päivän henkilölippujen risteily- tai reittimatkojen onlinehinnasta. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Etu suhteessa normaalihintaan näkyy varausvaiheessa.

Etuhinnat koskevat Teollisuusliiton ammattiosastoja ja niiden henkilöjäseniä sekä toimistojen henkilökuntaa sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia matkustajia (enintään 9 henkilöä). Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin.

Varaukset ainoastaan Eckerö Linen verkkokaupasta.

Rekisteröidy osoitteessa www.eckeroline.fi/teollisuusliitto.
Mainitse tuotekoodi JARJ17 varauksen yhteydessä.