Metalliranta

Lomaile Loviisassa Metallirannassa

Metalliranta on Teollisuusliiton jäsenille ja heidän perheilleen tarkoitettu vapaa-ajan kohde, joka sijaitsee luonnon keskellä rauhallisessa merimaisemassa Tavistholmenin saaressa Loviisan Valkossa.

Metallirannassa on viisi 20 neliömetrin kokoista majoitushuoneistoa, joissa jokaisessa on neljä vuodepaikkaa ja kaksi varavuodetta. Osa vuodepaikoista sijaitsee parvella. Kahdessa huoneistossa on mahdollista pitää lemmikkieläimiä. Kesällä alueella voi myös telttailla.

Alueen pysäköintipaikalta on alle kilometrin kävelymatka majoitusalueelle. Tavaroiden kuljetukseen on välineet, ja tarvittaessa kuljetukseen saa myös apua. Pysäköintipaikan osoite on Pitkäniityntie 18 A, Valko (Loviisa).

Huoneistojen varustus

Huoneistoissa on patjat, tyynyt ja peitteet kuudelle. Lakanoista ja pyyhkeistä tulee majoittujan huolehtia itse. Huoneissa on muun muassa kahvinkeitin, jääkaappi sekä kuuden hengen astiasto.

Rannan keskusrakennuksen yhteydessä on keittiö ruuan valmistusta varten sekä vessat, suihkut ja muut sosiaalitilat. Alueella on myös langaton internet-yhteys, yhteinen sauna, ulkogrilli ja soutuvene sekä pelastusliivejä.

Osa tiloista ja varusteista on yhteiskäytössä.

Metallirannan varaukset

Vuodesta 2020 alkaen Metallirannan varaukset ovat siirtymässä kesäajan osalta Holiday Club Yrityspalvelun hoidettavaksi. Hakuajat ja varaukset tullaan hoitamaan Holiday Yrityspalvelussa samaan tapaan liiton muiden lomapaikkojen ja lomaosakeviikkojen kanssa. Myöskin varausajat yhdenmukaistetaan samalla.

Myös kesäajan ulkopuolella Metallirannassa voi lomailla, saunoa tai järjestää vaikkapa ammattiosaston kokouksia, koulutuksia tai juhlia. Sesongin ulkopuolella hinnoittelu poikkeaa kesän hinnoittelusta. Kesäajan ulkopuolisia varauksia voi tiedustella Annika Maunulalta 050 303 9285 tai [email protected]