Teollisuusliiton lomat

Lomaile liiton lomaosakkeissa ja mökeillä

Teollisuusliittolaiset voivat vuokrata useita erilaisia lomakohteita ympäri Suomea. Monipuolisia viikko-osakkeita on ympäri Suomea. Niiden lisäksi tarjolla ovat myös liiton omat lomakohteet Ruka-Ihtingin lomahuoneistot, Ängesholmin mökkikylä, Punkaharjun Pankko- ja Tuunaantuvat sekä Kalajoen Puusärkkä -lomahuoneisto.

Varaussivusto vaatii kirjautumisen ja rekisteröitymisen

Kaikkiin kohteisiin pääsee tutustumaan lomavaraussivustolta ja sieltä löytyy myös hakuajat, sekä vapaat viikot.

Varaukset kaikkiin lomapaikkoihin tehdään sähköisesti Teollisuusliiton ja Holiday Clubin lomavaraussivustolla.

Käyttäjätunnus: teollisuusliitto
Salasana: teollisuusloma

Kirjautumisen jälkeen sivulla eteneminen vaatii rekisteröitymisen. Liiton salasana ei käy tähän kohtaan, vaan rekisteröityminen on tehtävä erikseen.

Myös äkkilähtöjä!

Näet sivustolla myös vapaana olevat edulliset äkkilähdöt. Äkkilähdöt varataan puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelusta (arkisin klo 9–15), puh. 0300 870 903 (puhelun hinta: 0,60 €/min + pvm/mpm, korkeintaan kuitenkin 3 € + pvm/mpm), [email protected].

Muut Holiday Club -edut

Liiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien kotimaan lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen (ei koske Villas -huoneistoja eikä hotellimajoitusta). Minimivaraus 2 vuorokautta.

Varaukset Holiday Clubin sivuilta kampanjakoodilla, jonka löydät mobiilijäsenkortista tai puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 9–17).

Kampanjaehdot

Minimiviipymä loma-asunnoissa ja Villaksissa on kaksi vuorokautta. Tarjoushintaisia lomia on rajoitetusti ja tarjous koskee vain uusia varauksia.

Jäsenyys todistettava lomakohteessa sisäänkirjautumisen yhteydessä. Varauksia koskevat normaalit peruutusehdot.

Erikoistarjous Teollisuusliiton jäsenille

Liiton jäsenet saavat 40 % alennuksen päivän majoitushinnasta valituissa Holiday Club Saimaan Rauhan loma-asunnoissa.

Tarjous koskee vain Holiday Clubin Saimaan Rauhaa ja 19.6.2024 mennessä tehtyjä varauksia. Majoitusaika on voimassa 21.6.2024 saakka.

Varaukset ainoastaan Holiday Club verkkokaupan kautta kampanjakoodilla, jonka löydät mobiilijäsenkortista.

Kampanjaehdot

Minimiviipymä loma-asunnoissa on kaksi vuorokautta. Tarjoushintaisia lomia on rajoitetusti ja tarjous koskee vain uusia varauksia. Ei muutos- eikä peruutusoikeutta.

Maksu varauksen yhteydessä. Ei maksumahdollisuutta lahjakortilla. Jäsenyys todistettava vastaanotossa sisäänkirjautumisen yhteydessä.