Pyhätunturi

Laske itsesi vapaaksi Pyhällä

Pyhä sijaitsee keskellä Lappia Pelkosenniemen kunnassa, lähellä Rovaniemen ja Kemijärven kaupunkeja. Pyhälle saavut helposti lentäen, junalla, bussilla tai omalla autolla kaikkina vuodenaikoina.

Pyhän hiihtokeskuksessa laskettavaa riittää kaiken tasoisille laskijoille. Moni kehuukin Pyhän rinneprofiilia Suomen parhaaksi. Perheen pienimmille löytyy monia suosikkeja, kuten loivat perherinteet, Huttutuvan pulkkamäki, napakelkka sekä Mini Park. Erityisen tunnettu Pyhätunturi on vapaalaskumahdollisuuksistaan. Helpot rinneoffarit tarjoavat variaatioita niin vapaalaskun aloittelijoille kuin kokeneemmillekin laskijoille.

Pyhä sijaitsee Suomen vanhimman kansallispuiston kupeessa ja tarjoilee upeat puitteet niin retkeilijöille kuin murtomaahiihtäjillekin. Ainutlaatuiseen luontoon voit tutustua myös lumikenkäillen tai fatbiken selässä. Päiväretkelle voi lähteä tutustumaan naapuritunturi Luoston lähellä sijaitsevaan ametistikaivokseen. Vierailla voi tervehtimässä huskyjä tai poroja. Hurjapäät voivat ylittää itsensä Tajukankaan jääkiipeilyseinällä.  Maisemahissi kuljettaa jalankulkijat tunturin huipulle nauttimaan taianomaista maisemista, tutustua voi uniikkiin Huttu-ukon taidereittiin sekä ehdoton vierailukohde on käydä testaamassa ravintola Tsokan vohvelit.

Pyhään voit tutustua tarkemmin osoitteessa pyha.fi.

Teollisuusliiton jäsenille tarjolla seuraavat edut Pyhätunturilla

Ski-Inn majoitusetu Pyhätunturilla

•  Majoitus Hotelli Pyhätunturilla 80 € /yö
  • PyhäSuites ja Pyhälinna majoitukset -20 %

Edut ovat voimassa yli kolmen vuorokauden majoituksiin.

Varaukset puhelimitse numerosta 08 8600 500 tai sähköpostilla osoitteesta [email protected] Varausta tehdessäsi mainitse koodi ”teollisuus”.

Nämä edut ovat voimassa 1.5.2021 asti. Etu ei ole hyödynnettävissä pääsiäisenä 1.–5.4.2021.

Hissilippuetu Pyhätunturilla

Metallikerossa tai Ski-Inn majoituksessa majoittuvalle -20 % etu hissilipuista koko kauden 20–21. Etu koskee samassa majoituksessa asuvia matkaseurueen jäseniä.  Etu on voimassa ainoastaan koko majoituksen kestoajalle. Neljän vuorokauden majoitukseen etu koskee ainoastaan neljän vuorokauden mittaista hissilippua.

Edun saa lipunmyynnistä näyttämällä jäsenkorttia sekä majoituksen varausvahvistusta.