Metallirannan lomahuoneistot

Metalliranta on Teollisuusliiton jäsenille ja heidän perheilleen tarkoitettu vapaa-ajanalue Tavistholmenin saaressa Loviisan Valkossa. Paikka sopii niille, jotka kaipaavat lomaltaan sekä yhteisöllisyyttä että luonnonrauhaa: Alue sijaitsee luonnon keskellä rauhallisessa merimaisemassa. Osa tiloista ja varusteista on yhteiskäytössä.

Metallirannassa on viisi 20 neliömetrin kokoista majoitushuoneistoa, joissa jokaisessa on neljä vuodepaikkaa ja kaksi varavuodetta. Osa vuodepaikoista sijaitsee parvella. Kahdessa huoneistossa on mahdollista pitää lemmikkieläimiä.

Alueen pysäköintipaikalta on alle kilometrin kävelymatka majoitusalueelle. Tavaroiden kuljetukseen on välineet tai tarvittaessa kuljetukseen saa myös apua. Pysäköintipaikan osoite on: Pitkäniityntie 18 A, Valko (Loviisa).

Huoneistojen varustus

Huoneistoissa on patjat, tyynyt ja peitteet kuudelle. Lakanoista ja pyyhkeistä tulee majoittujan huolehtia itse. Huoneissa on muun muassa kahvinkeitin, jääkaappi sekä kuuden hengen astiasto.

Rannan keskusrakennuksen yhteydessä on keittiö ruuan valmistusta varten sekä wc:t, suihkut ja muut sosiaalitilat. Alueella on myös langaton internet-yhteys, yhteinen sauna, ulkogrilli ja soutuvene sekä pelastusliivejä.

Lomaviikon kesto on viisi vuorokautta ja se alkaa maanantaina kello 12 ja päättyy lauantaina kello 12. Viikon hinta on 140 euroa, mikä sisältää majoituksen ja saunan sekä muiden yhteisten tilojen ja välineiden käytön. Huomaathan, että loma-asunnot on tarkoitettu ainoastaan Teollisuusliiton jäsenille ja heidän perheilleen.

Kesän 2018 haku on päättynyt

Metallirannan lomaviikkojen hakuaika kesälle 2018 (28.5.–1.9., eli viikot 22–35) on päättynyt, ja lomaviikot arvotaan hakijoiden kesken viikolla 17. Lomaviikon saaneille ilmoitetaan asiasta kirjallisesti. Ilmoituksen mukana lähetetään lasku, joka tulee maksaa viimeistään eräpäivänä.

Varaukset sesongin ulkopuolella

Myös kesäajan ulkopuolella Metallirannassa voi lomailla, saunoa tai järjestää vaikkapa ammattiosaston kokouksia, koulutuksia tai juhlia. Kesällä alueella voi myös telttailla. Sesongin ulkopuolella hinnoittelu poikkeaa kesän hinnoittelusta.

Lisätietoja: Ari Kolehmainen ari.kolehmainen@teollisuusliitto.fi, puh. 020 774 1303 ja Satu Tahvanaiselta satu.tahvanainen@teollisuusliitto.fi, puh. 020 774 1305.

Varaukset kesän lomaviikkojen jälkeen: Ari Kolehmainen.