Urapalvelut

Hyödynnä liiton urapalveluita

”Henkilökohtainen valmennus oli räätälöity minun tarpeisiini, oman itseni kautta. Kaikki keskustelu käytiin minun esittämistäni omaa uraa koskevista kysymyksistä.”

Monipuoliset urapalvelut kaikkien jäsenten käytettävissä

Teollisuusliiton jäsenillä on syksystä 2019 asti mahdollisuus hyödyntää liiton hankkimia urapalveluita. Urapalvelut tuottaa liiton yhteistyökumppani UP Partners. Urapalveluiden kautta saat vinkkejä työnhakuun, kehität osaamistasi ja voit löytää uusia tuulia urallesi. Kaipaako esimerkiksi ansioluettelosi tai hakemuksesi viilausta? Haluaisitko asiantuntijan ohjausta urapolullasi? Kirjaudu liiton urapalveluihin ja aloita urakehityksesi.

Muun muassa nämä palvelut ovat käytettävissäsi verkkopalvelussa:

• Omavalmentaja auttaa sinua henkilökohtaisesti valmistautumaan tulevaan. Voit varata oman ajan puhelin- tai videovalmennukselle suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, viroksi tai venäjäksi.
  • Osallistu UP Webinaareihin, joita on tarjolla vuosittain jopa 40 kappaletta.
  • Verkkokurssit ja -työkalut ovat hyödynnettävissäsi missä ja milloin tahansa.
  • Laajasta videokirjastosta löydät lisää vinkkejä ja valmennusta kellon ympäri.

Liity myös Teollisuusliiton urapalvelut -Facebook-ryhmään! UP Partnersin uravalmentaja palvelee sinua Facebookissa kerran viikossa, jolloin voit kysyä valmentajalta sinua askarruttavia kysymyksiä.

Kirjaudu urapalveluihin tästä

Kirjautuminen tapahtuu pankkitunnuksilla. Järjestelmä tunnistaa kirjautumisen ja ohjaa automaattisesti palveluntarjoajan sivuille.

Katso videot urapalveluista:

Tarvitsetko apua?

UP Partnersin urapalveluita ja järjestelmän käyttöä koskevissa kysymyksissä voit kääntyä chat-palvelun puoleen, joka auttaa sinua 24/7. Voit kysyä chat-palvelussa kysymyksiä myös ilman kirjautumista. Muistathan jättää yhteystietosi, niin asiakaspalvelija palaa sinulle mahdollisimman pian.