Ylläsrinne

Hotelli Ylläsrinteen hotellihuoneet -20%

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa Teollisuusliiton jäsenille 20 prosenttia alennusta päivän hinnoista ympäri vuoden. Alennus on huonekohtainen ja tarkoitettu vapaa-ajan matkoille.

Tarjoushinnat ovat voimassa vain hotellin oman verkkokaupan kautta tehdyissä varauksissa. Saat alennushinnan käyttämällä varauskoodia TEOLLI20. Varaa lomasi täällä. Majoitus maksetaan ennakkoon varaamisen yhteydessä.

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitsevassa Hotelli Ylläsrinteessä on mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata Hotelli Ylläsrinteen kautta Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä.

Majoitushintaan kuuluu aina maittava aamiaisbuffet, langaton wifi-yhteys, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltasaunat. Talvisin käytössä ovat myös suksien huolto- ja säilytystilat.

Hiihtolomille Ylläkselle – Huilaa, hiihdä ja rentoudu!

Nauti Ylläksen monipuolisesta latuverkostosta tai vuokraa vaikka sähköpyörä talvireiteille.

Rentoudu rauhallisessa hotellissamme, metsän siimeksessä, nauttimalla päivän aktiviteettien jälkeen tunnelmallisesta saunasta ja ravintolan herkuista.

Hotelli Ylläsrinteen hiihtolomapaketit tarjoavat sinulle ja läheisillesi rentouttavan ja huolettoman loman.

Hiihtolomapaketteihin sisältyy majoitus Comfort tason huoneessa tunturimaisemin, maittavan aamiaisen lisäksi päivällinen, ilmainen wifi, iltasaunat, potkukelkkojen, pulkkien ja liukureiden vapaa käyttö sekä ilmainen paikoitus.

• 3 vuorokauden Hiihtolomapaketin hinta 437,40 € / 2 aikuista / 3 yötä tai
  • 3 vuorokauden Perhehintamme alkaen 548,10 € / 2 aikuista & 1 lapsi (4–14v) / 3 yötä.

Katso kaikki hinnat verkkokaupastamme tai ota yhteyttä!

Kaikille varaajille kaupan päälle lumikenkien vuokraus yhdelle päivälle loman aikana (lumikenkiä ei aivan pienimmille lapsille).

Hotellissa majoittuville jäsenille tarjoamme etukoodilla alennuksia:

• välinevuokrauksista (moottorikelkat, perinteisen sukset, sähköavusteiset fatbiket) -20 %
  • sekä ohjelmapalveluista (poislukien husky- ja porosafarit) -10 %.

Muista mainita jäsenetukoodi ja hotellin varausnumero! Väline- ja safarivaraukset tulee tehdä viimeistään edellisenä päivänä saatavuuden mukaan.

Voit varata loman joko sähköpostitse [email protected]ca.com tai suoraan verkkokaupastamme. Muista mainita jäsenetukoodi TEOHIIHTO20.

Tarjoushinta voimassa ajalle 19.2.–21.3.2021.