Ylläsrinne

Tervetuloa joulun viettoon Ylläkselle!

Nauti kaamoksen sinisistä hetkistä, revontulista sekä upeasta talvisesta arktisesta luonnosta. Hotelli Ylläsrinteen joulupaketti tarjoaa sinulle ja läheisillesi rentouttavan ja huolettoman loman herkullisten jouluaterioiden kera. Kaikkiin joulupaketteihin sisältyy herkullinen puolihoito, jouluaattona ja joulupäivänä juhlakattaukset sekä jouluaattona myös joululounas.

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa joulun ajalle 3–7 vuorokauden Joulupaketteja Teollisuusliiton jäsenille etuhintaisena.

Esimerkkihintoja:

• 3 vuorokauden Joulupaketti, 327,30 €/hlö/Standard 2 hengen huoneessa (normaalihinta 371 €)
  • 5 vuorokauden Joulupaketti, 465,90 €/hlö/Standard 2 hengen huoneessa (normaalihinta 534 €)
  • 7 vuorokauden Joulupaketti, 618,90 €/hlö/Standard 2 hengen huoneessa (normaalihinta 715 €)

Huoneluokan korotukset jäsenhintaisena:

• Comfort huone tunturinäkymällä +12 €/vrk (normaalihinta 15 €)
  • Superior huone parivuoteella, parvekkeella ja tunturinäkymällä +24 €/vrk (normaalihinta 30 €)

Joulupakettiin sisältyy

• tervetuloa Lappiin – lämmin tervetulojuoma
  • virkistävä aamiainen
  • 24.12. jouluaaton lounas
  • 24.12. jouluaaton juhlakattaus joko kello 16–18 tai 19.30–21.30 (joulupukki vierailee aiemmassa kattauksessa)
  • 25.12. joulupäivän juhlaillallinen kello 18–21
  • muina iltoina päivällinen buffet pöydästä
  • rentouttavat iltalöylyt uusituissa saunatiloissa
  • kuntosalin vapaa käyttö
  • suksien huolto- ja säilytystilat
  • ilmainen wifi huoneissa ja yleisissä tiloissa

Joulupaketin voi varata suoraan sähköpostitse [email protected] esittämällä koodin TEOLLI20 tai tekemällä varauksen Hotelli Ylläsrinteen verkkokaupasta samalla koodilla.

Hotelli Ylläsrinteen hotellihuoneet -20%

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa Teollisuusliiton jäsenille 20 prosenttia alennusta päivän hinnoista ympäri vuoden. Alennus on huonekohtainen ja tarkoitettu vapaa-ajan matkoille.

Tarjoushinnat ovat voimassa vain hotellin oman verkkokaupan kautta tehdyissä varauksissa. Saat alennushinnan käyttämällä varauskoodia TEOLLI20. Varaa lomasi täällä. Majoitus maksetaan ennakkoon varaamisen yhteydessä.

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitsevassa Hotelli Ylläsrinteessä on mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata Hotelli Ylläsrinteen kautta Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä.

Majoitushintaan kuuluu aina maittava aamiaisbuffet, langaton wifi-yhteys, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltasaunat. Talvisin käytössä ovat myös suksien huolto- ja säilytystilat.