Ylläsrinne

Hotelli Ylläsrinteen hotellihuoneet -20%

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa Teollisuusliiton jäsenille 20 prosenttia alennusta päivän hinnoista ympäri vuoden. Alennus on huonekohtainen ja tarkoitettu vapaa-ajan matkoille.

Tarjoushinnat ovat voimassa vain hotellin oman verkkokaupan kautta tehdyissä varauksissa. Saat alennushinnan käyttämällä varauskoodia TEOLLI20. Varaa lomasi täällä. Majoitus maksetaan ennakkoon varaamisen yhteydessä.

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitsevassa Hotelli Ylläsrinteessä on mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata Hotelli Ylläsrinteen kautta Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä.

Majoitushintaan kuuluu aina maittava aamiaisbuffet, langaton wifi-yhteys, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltasaunat. Talvisin käytössä ovat myös suksien huolto- ja säilytystilat.