Verkkokoulutukset

Työyhteisö ohjaa -verkkokoulutusta tarjolla

Liiton neliosainen Työyhteisö ohjaa -verkkokoulutus on suunnattu osastojen koulutusvastaaville, luottamushenkilöille, työpaikkaohjaajille ja kaikille ammatillisen koulutuksen asioista kiinnostuneille.

Katso osa 1

Katso osa 2

Katso osa 3

Katso osa 4

Teollisuusliiton urapalvelut

Teollisuusliitto tukee jäseniään tarjoamalla jäsentensä käyttöön monipuoliset ja maksuttomat urapalvelut. Palveluista saat apua työnhakuun tai oman osaamisesi kehittämiseen.

Tutustu urapalveluihin

Tutustu luottamushenkilöiden verkkokursseihin

Ammattiosastojen koulutusmahdollisuudet poikkeusaikana

Ammattiosastoille tarjotaan poikkeusaikana uutta koulutusvaihtoehtoa. Microsoft Teams -sovelluksen kautta on mahdollista järjestää jäsenille enintään kolmen tunnin mittaisia etäkoulutuksia, joita ohjaa liiton toimitsija. Etäkoulutukset edellyttävät osallistujilta verkkoyhteyttä ja tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta ja sitä, että Teams-sovellus toimii laitteessa.

Teollisuusliitto ei tue verkkokoulutuksia taloudellisesti, koska niistä ei aiheudu ammattiosastolle kuluja.

Koulutuksen järjestäjä, toimi näin:

• Valitse kohderyhmä.
  • Selvitä koulutustarve.
  • Päätä päivä ja kellonaika koulutukselle.
  • Ota yhteyttä koulutusyksikköön [email protected] tai [email protected]
  • Koulutusyksikkö vahvistaa kouluttajan sekä koulutusaiheen ja on yhteydessä koulutuksen järjestäjään.
  • Ammattiosasto voi aloittaa koulutuksen markkinoinnin ja ottaa ennakkoilmoittautumiset vastaan. Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään osallistujien sähköpostiosoitteet.
  • Ennen koulutustilaisuutta ennakkoilmoittautumisen päätyttyä koulutuksen järjestäjä toimittaa ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteet kouluttavalle toimitsijalle.
  • Liiton toimitsija kutsuu sähköpostilla ilmoittautuneet koulutukseen sähköpostissa olevalla linkillä. Ilmoittautunut liittyy koulutustilaisuuteen linkin kautta.

Tervetuloa kokeilemaan verkkokoulutusvaihtoehtoa!