Viikonloppukurssit alueilla

Lähde mukaan Teollisuusliiton viikonloppukursseille! Liitto järjestää kaikilla kuudella alueella valtakunnallisia viikonloppukursseja, joita on kaikkiaan viisi ja kouluttajina toimivat liiton toimitsijat.

Kurssit ovat Teollisuusliiton jäsenille maksuttomia. Liitto maksaa osallistujien koulutuksen, ruokailut ja matkakulut. Mahdollista ansionmenetystä korvataan kurssistipendillä ja päivärahalla 74,80 euroa/päivä.

Kun löydät itsellesi sopivan kurssin, ilmoittaudu tapahtumakalenterin kautta tai koulutusyksikköön Päivi Mäensivu-Lunnas, puh. 045 636 5392 tai Anne Sulanterä, puh. 040 648 5014. Ilmoittauduthan itseäsi lähimpänä olevalle kurssille. Sovi poikkeuksista koulutusyksikön kanssa.

Neuvotellen paikalliseen sopimukseen

Kurssi on tarkoitettu työpaikkojen ja ammattiosastojen luottamustehtävissä toimiville sekä aiheesta kiinnostuneille jäsenille. Kurssilla saat tietoa paikallisen sopimisen merkityksestä ja tavoitteista osana työpaikan toimintaa. Selvitämme myös mistä voidaan sopia ja kuka sopii. Sopimuksen tavoitteet ja tekeminen sekä siitä tiedottaminen. Perehdytään neuvotteluprosessin kulkuun ja kehitetään neuvottelutaitoja käytännön harjoitusten avulla, jotta jokainen kurssin käynyt olisi entistä varmempi ja taitavampi neuvottelija.

Ilmoittauduthan itseäsi lähimpänä olevalle kurssille.

Hyvinvointia työelämään

Reipas viikonloppukurssi on suunnattu työelämä ikäisille jäsenille eikä edellytä luottamustehtävää. Kurssilla perehdytään työhyvinvoinnin perusteisiin, huomioita kiinnitetään etenkin henkilökohtaiseen hyvinvointiin. Miten jaksat työelämässä? Miksi olemme niin erilaisia? Mitä ovat työyhteisötaidot ja koskevatko ne myös sinua? Kurssilta saat vinkkejä erilaisiin työelämäntilanteisiin. Lisäksi tapaat muita Teollisuusliiton jäseniä ja nautit mukavasta yhdessäolosta.

Ilmoittauduthan itseäsi lähimpänä olevalle kurssille.