Liity jäseneksi ja lue lisää

Kysy meiltä lisää ja liity jo tänään isoon joukkoomme!

Moni tulevaisuuden työelämän asia varmasti mietityttää sinua ja ehkä myös läheisiäsi. Miten turvaan toimeentuloni? Miten yhdistän hyvän työelämän muuhun elämääni? Näihin ja muihin kysymyksiin saat vastauksen kauttamme. Liittymällä jäseneksi olet osa isoa kokonaisuutta, ja meillä kaikilla on valta vaikuttaa paremman työelämän saamiseksi.

Mitä sinä parantaisit työpaikoilla, jos sinulla olisi valta tehdä niin? Haluaisitko tehdä työtä sellaisessa työpaikassa, jossa kaikkia kohdellaan oikeudenmukaisesti? Pitäisikö työnteon olla turvallista? Liittymällä ammattiliittoon sinulla on valta vaikuttaa paremman työelämän saamiseksi.

Ammattiliitto rakentaa parempaa tulevaisuuden työelämää jäsentensä kautta. Ammattiliitto on joukko yhdessä toimivia työntekijöitä, ei alue- tai keskustoimisto tai jokin etäinen instituutio.

Kun liityt jäseneksi, kaikki voittavat

Teollisuusliitto on yhtä kuin sen jäsenet. Vaikutamme jäsentemme kautta työpaikoilla, toimialoilla ja koko yhteiskunnassa. Asioita ratkotaan yhdessä tekemällä ja toimimalla.

Kerromme tuoreimmat kuulumiset somessa, joten seuraaminen kannattaa! Löydät jokaisen sivun alalaidasta linkit somekanaviimme, joissa jaamme juuri sinua koskevaa sisältöä. Ryhdy siis seuraamaan meitä somessa!

Ota yhteyttä, me autamme sinua!

Me täällä liitossa autamme sinua ja kaikkia aloillamme työskenteleviä ja opiskelevia löytämään vastauksia työelämää koskeviin kysymyksiin.

Löydät kaikki yhteystietomme tästä linkistä.

PALAA PÄÄSIVULLE →