Osallistu kilpailuun

Kisaillaan TES-hengessä!

Haluamme innostaa kaikkia teollisuusliittolaisia pohtimaan työelämää työehtosopimuksen näkökulmasta. Siksi järjestämme vuoden aikana erilaisia kilpailuja, jotka haastavat paitsi ajattelemaan myös toimimaan. Asia koskettaa meitä kaikkia tosissaan, mutta kisahengessä voimme olla mukana myös pilke silmäkulmassa. Yes TES, no stress!

Mikä saa sinut olemaan työstäsi ylpeä? Mitä voimme tehdä yhdessä entistä paremman työelämän eteen? Millaista hyvää rakennamme koko Suomen parhaaksi?

Muun muassa tällaisia kysymyksiä nousee esille kilpailuissamme. Kilpailuihin voi osallistua yksin, kaksin tai yhdessä työporukalla. Kerää kokoon oma tiimisi jo nyt!

Kilpailu 1: Suomen paras TES-työpaikka

Ensimmäinen TES-kilpailumme starttaa pian. Kysymme, miksi juuri sinun työpaikkasi olisi Suomen paras TES-työpaikka. Haastamme mukaan sinut ja oman tiimisi − nyt on hyvä aika alkaa miettiä yhdessä työkavereiden kanssa, miksi voitto kuuluisi juuri teille.

Palaamme pian tarkempiin ohjeisiin ja aikatauluihin. Luvassa on uusien kehitysajatusten ja maineen lisäksi innostavat palkinnot!

Seuraa sivustoamme − kohta kuulet lisää!

PALAA PÄÄSIVULLE →