Vinter- och vårveckornas ansökning börjar från och med 10.9

Industrifackets tillägna veckoaktier för veckorna 1–22/2019 kan ansökas från och med 10.9.2018. Förbundet har veckoaktier i följande orter: Hannunkivi, Himos, Kalajoki, Katinkulta, Kuusamo, Levi, Nådendal, Punkaharju, Pyhäniemi, Ruka, Saimen, Salla, Tammerfors, Ylläs, Vierumäki och Ängesholm.

Tillägguppgifter på ansökta orter och ansökan hittas på Holiday Clubs webbplats (på finska). Logga in med användarnamn teollisuusliitto och lösenord holidaylomat.

Sänd din ansökan senast 9.10, veckorna hittas under tangenten “ARVONTA”.

Semesterveckorna lottas ut bland alla ansökningar den 12.10. Lotteriet innebär ändå inte att det skulle vara frågan om en tävling eller ett pris, eller att semestern skulle vara gratis. Resultaten publiceras efter dragningen. Efter den 19.10 kl 10 öppnar bokningen för de oansökta veckorna.