Medlemskryssning i september, anteckna den i kalendern redan nu

Den andra medlemskryssningen i Industrifackets historia går av stapeln den 7–8 september 2019. Fackavdelningar: anteckna den gemensamma avfärden i kalendern redan nu, försäljningen av platserna inleds den 20 mars.

Resan tar dig återigen från Helsingfors till Tallinn och fartyget vi åker med heter Silja Europa. Fackavdelningarna bör redan nu börja förbereda sig inför avfärden: Utse en kontaktperson på avdelningen som sköter bokningar och praktiska ärenden, besluta om fackavdelningens stöd och marknadsför kryssningen. Sammanställ en deltagarlista, så att ni har underlag för att boka rätt antal platser.

Försäljningen av kryssningsplatserna inleds den 20 mars klockan 10 och du kan köpa platserna antingen via Matkapojats webbplats eller genom att skicka e-post eller ringa till dem. Kryssningsprogrammet innehåller något för alla: aktuella ämnen på evenemangstorget, träff med ordföranden, förfest för unga, karaokemästerskap osv.

Priser från 48 euro per person. I priset ingår hela programmet, hyttplats i den valda kategorin, buffémåltid och frukost. Se alla priser, hyttkategorier och bokningsinformation på händelsekalendern.

Ytterligare uppgifter: Arja Salo: 040 515 2072 eller [email protected]