Ressu Redford och Club for Five uppträder på medlemskryssningen

Industrifackets medlemskryssning går av stapeln 7–8 september. Då seglar vi till Tallinn med Silja Europa som är bekant från kryssningen förra våren.

I kryssningsprogrammet finns det något för alla alla: Ressu Redford som återupptar sin solokarriär, på diskoteket håller dj Matti Airaksinen stämningen på topp, karaokemästerskap för Industriförbundets medlemmar, Puoti-show, underhållning med partybandet Gebard, möjlighet att träffa ordförandena, viktig information på evenemangstorget, förfest för ungdomar samt bästa möjliga sällskap och naturligtvis god mat.

Dessutom drar Club for Five som är känt för sin a cappella-sång både ett gig och ett låtläger där man får göra musik under handledning av proffs. Club for Five deltar också i egenskap av domare i karaoketävlingen.

Priset för kryssningen ligger på 48 euro per person. I priset ingår hela programmet, hyttplats i vald kategori, middag (stående bord) och frukost. Se alla priser, hyttkategorier och bokningsinformation i händelsekalendern.

Försäljningen av kryssningsplatserna börjar den 20 mars klockan 10. Du kan köpa platserna på Matkapojats webbplats eller genom att skicka e-post eller ringa till byrån.

Det lönar sig för avdelningarna välja en kontaktperson som sköter kryssningsbokningarna och de praktiska arrangemangen. Det är också bra att man i fackavdelningarna fattar beslut om kryssningsstöd för fackavdelningarna samt marknadsför kryssningen för medlemmarna. Sammanställ gärna också en deltagarlista, så att ni har underlag för att boka rätt antal platser.

Mer information lämnas av organisationsombudsman Arja Salo, tfn 040 515 2072 eller [email protected]