Svenska kurser och händelser

I händelsekalendern ser du förbundets utbildningar och evenemang. Observera att Murikka-institutets utbildningar finns även på anmälningssystemet Telmo.

Anmälning

Du kan bläddra i utbildningskalendern utan att logga in. Den elektroniska anmälningen fungerar endast för medlemmar i Industrifacket.

Gör så här: Logga in i Telmo Omapalvelu via länken Anmälan (fyll i släktnamn, födelsetid och medlemsnummer). Då öppnas anmälningsblanketten till den kurs du valt.

På blanketten frågas efter namn och e-postadress till din förman, eftersom ditt kursdeltagande godkänns elektroniskt via e-post. Om du är arbetslös eller permitterad behöver du inte fylla i dessa uppgifter.

Du får besked till din e-post då din arbetsgivare (förman) godkänner eller avslår din kursansökan. Själva inbjudan till kursen skickas till dig per e-post. Därför är det viktigt att du har  uppgett rätt e-postadress till medlemsregistret. Du kan granska och uppdatera dina egna personuppgifter i E-tjänsten. I Telmo kan du kolla vilka kurser du gått och bläddra i kurskalendern. Kom ihåg att logga ut!

Svenska kurser och händelser

Händelse
Tidpunkt
Ort