Industrifackets medlemskryssning 26-27.5.2018

Industrifacket ordnar en medlemskryssning 26-27.5.2018 ombord M/S Silja Europa till Tallinn. Biljettförsäljningen börjar på måndagen 5.2 klockan 9.

OBS! Kryssningen är endast för Industrifackets medlemmar.

Alla resenärer ska ha med sig ett giltigt pass eller ID-kort med bild (inte körkort). Det är möjligt att gå i land för en stund i Tallinn.

Gruppbokningar

Fackavdelningarna väljer en kontaktperson som sköter bokningarna centraliserat. Någon skild anmälan till Industrifacket behövs inte.

Gruppbokningarna med en länk till en elektronisk blankett eller per e-post till adressen ryhmat.tampere@matkapojat.fi.

För varje bokad plats görs en förskottsbetalning på 50 €. Förfallodagen är 7 dagar från att reservationen har gjorts. Gruppbokningarnas deltagarlistor skall skickas till Matkapojat senast den 28.3. Om gruppen inte behöver alla de bokade platserna, kan överloppsplatser frigöras för försäljning fram till den 28.3 utan kostnad.

Enskilda bokningar

Enskilda bokningar kan göras från 5.2 på adressen www.matkapojat.fi/teollisuusliitto, per e-post till ryhmat.tampere@matkapojat.fi eller per telefon till Matkapojats försäljningstjänst 010 23 23 200.

Bokar du resan på webben måste resenärernas namn och födelsedatum meddelas i samband med bokningen.

För varje bokad plats görs en förskottsbetalning på 50 €/person som debiteras i samband med bokningen.

OBS!

Dam- och herrplatser kan bokas endast per telefon eller e-post. Dam- och herrplatser innebär hyttplatser, till vilka man inte själv kan påverka vem man delar hytt med.

Den första middagsdukningen är fullbokad. Det finns ännu platser till den senare dukningen klockan 20.15.

Priser

Omkring 2 500 personer ryms ombord på fartyget och för att så många som möjligt ska rymmas med, fyller vi hytterna. Det är inte möjligt att lämna hytterna halvfulla.

I priset ingår kryssningen i vald hyttklass, Industrifackets kryssningsprogram, buffetmiddag inklusive matdryck samt havsmorgonmål. Prisen är per person.

Hytt

Personer per hytt

Pris/person

Deluxe 2 personer 154 €
A2-hytt 2 personer 132 €
A4-hytt 4 personer 132 €
A4-allergihytt 4 personer 132 €
A3-invahytt 3 personer 132 €
Familjehytt 5-6 personer 107 €
B4-hytt 4 personer 107 €
B4-allergihytt 4 personer 107 €
B3-invahytt 3 personer 107 €
C4-hytt 4 personer 80 €
B2S-hytt för en 1 person 150 €
B2S-hytt för två 2 personer 80 €

Familjehytter kan inte bytas till vanliga A/B-hytter.

Tilläggstjänster

• Söndagslunch.
  • Matkapojat arrangerar avgiftsbelagda busstransporter för kryssningsresenärer. Noggrannare tidtabeller- och ruttinformation hittar du här.

Betalningsillkor

• För varje bokad plats görs en förskottsbetalning på 50 €. Förfallodagen är 7 dagar från att reservationen har gjorts.
• Gruppbokningarnas deltagarlistor skall skickas till Matkapojat senast den 28.3. (inga kosntander)
• Gruppbokningarnas slutfaktura förfaller den 15.4.
• Bokningar som gjort efter den 15.4 ska betalas i sin helhet 7 dagar efter att bokningen är gjord.

Avbokningsvillkor

• Fram till 28.3 är avbokning kostnadsfritt.
• För avbokningar som görs senast den 15.4 debiteras förskottsbetalningen på 50€/person.
• För avbokningar som görs efter den 15.4 men före den 8.5 debiteras 50% av resan helhetspris.
• För avbokningar som görs efter den 8.5 debiteras 100% av resans helhetspris.

För avbokningar med läkarintyg debiteras en kontorsavgift på 20 €/person. Läkarintyget skall skickas till researrangören inom två veckor från avbokningen.

Tilläggsinformation

Arja Salo, 020 77 41069 eller arja.salo@teollisuusliitto.fi.