F-Secures förmåner

F-Secure erbjuder medlemmarna i FFC:s medlemsförbund en rabatt på 25–50 euro för Safe, Freedom VPN och ID Protection produkter. Mera information om produkter finns på F-Secures webbplats. De rabatterade priserna kan utnyttjas genom att ange kampanjkoden, som kan beställas via responsformuläret (skriv F-secure koden och din medlemsnummer på Vem eller vart? -fältet), i fältet på nätsidan.

Du hittar koden även från mobilmedlemskort under Medlemsfömåner ⇒ F-Secure.

Beställningsanvisning

1. Klicka produkt du vill köpa:
    F-Secure SAFE
    F-Secure FREEDOME VPN
    F-Secure ID PROTECTION
  2. Ange kampanjkoden i varukorgen
  3. Du får beställningskoden och installeringsanvisning i e-post.

När du har angett kampanjkoden, klicka på Köp nu. Köpet bekräftas först efter detta, så användaren binder sig inte i något ännu i det här skedet.

Detta är en ständig förmån. När du har köpt produkten till det reducerade priset en gång, kommer förmånen att gälla även i fortsättningen.

Du kan köpa alla tre produkter på rabatterade priserna. Kom ihåg att om du köper F-Secure SAFE och ID PROTECTION, måste du öppna separata My F-Secure kontot för båda produkter.

Om du redan har skaffat en normalprissatt produkt från F-Secure och vill utnyttja rabatten, kan du skapa ett nytt användarkonto för att använda förmånskoden. Vid behov får du hjälp från F-Secures kundtjänst, tel. 09 4245 4493.

F-Secures kundtjänst finns också här.