Förmåner till sjöss

Tallink Silja

Industrifackets medlemmar har möjlighet att ansluta sig som Club One-medlemmar gratis och direkt på mellannivån Silver. Till Silver-nivåns förmåner hör en upp till 20 procents rabatt på en del normalprissatta produkter. Mer information om stamkundsförmånerna hittar du på adressen www.clubone.fi.

Du kan ansluta dig som Club One-stamkund på adressen www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Anslutningen kräver Industrifackets kundnummer. Om du redan är Club One-stamkund förblir ditt nuvarande kundnummer i kraft. Om du din medlemsnivå är Bronze, förflyttas du till Silver-nivån. Meddela ditt Club One-stamkundsnummer och Industrifackets kundnummer till adressen [email protected], på det viset registrerar du dig som avtalsförmånskund och får vid behov ett nytt stamkundskort på Silver-nivå.

Industrifackets förenings- /kundnummer är 7176.

Viking Line

Viking Lines förmåner för fritidsresor gäller Industrifackets medlemmar.

Rutter, tidtabeller, priser och bokningar på adressen www.vikingline.fi/sv-fi/extranet/ eller här som PDF.

Eckerö Line

Eckerö Line beviljar Industrifackets medlemmar 10–15 procents rabatt på näthandels priser på kryssningar eller ruttresor. Det slutliga priset avgörs av avgångsdagen, -tidpunkten och bokningstiden. Förmånen i förhållande till normalpris syns i bokningsskedet.

Förmånspriserna gäller Industrifackets fackavdelningar och deras medlemmar samt kontorens personal samt andra som resenärer som reser med samma reservationsnummer (max 9 personer). Rabatterna kan inte beviljas i efterskott och kan inte heller kombineras med andra rabatter eller produktpaket.

Bokningar endast via Eckerö Lines näthandel.

Registrera dig på adressen www.eckeroline.fi/teollisuusliitto. Använd produktkoden JARJ17 i samband med bokningen.