St1 och Shell

Ditt medlemskort är också ett St1 Kontantrabattkort

Registrera ditt medlemskort i Industrifacket på St1:s nätsidor omatsivut.st1.fi Mata in ditt medlemskorts 16-siffriga nummer i fältet ”rekisteröi järjestökorttisi” (registrera ditt organisationskort). Godkänn marknadsföringstillstånden och du får en överraskningsförmån. Dessutom får du bland de första information om våra varierande erbjudanden!

Med medlemskortet får du genast rabatt på bränsle på St1- och Shellstationerna runtom i Finland. Rabatten gäller ej på Shell Express -stationerna. Dessutom får du varierande produktförmåner på HelmiSimpukka. Använd ditt medlemskort då du tankar eller gör uppköp. Förmånerna kan du utnyttja genast.

Du får även rabatt då du beställer brännolja. Uppge dit organisationsnummer TL i samband med beställningen eller nämn om medlemskortet och -numret i telefonen. Beställ enkelt på st1.fi eller på 0800 166 266.

Kom med i vår revolution för ren kraft

Klimatförändringen är en gemensam utmaning, där lösningen bygger på små val. St1:s val är att producera ren kraft som produceras i Finland. Vi utvecklar kontinuerligt våra högklassiga Premium-bränslen samt nya renare bränslen, i syfte att minska trafikens kolavtryck. Då du tankar på St1 deltar även du i revolutionen.

Läs mera och kom med

Ladda även ner den avgiftsfria St1 Way -appen, med vilken du bl.a. mobiltankar behändigt eller betalar för biltvättar!