Ylläsrinne

Vällkommen att fira jul på Ylläs!

Njut av fjällutsikt och den vackra vinternaturen. Hotell Ylläsrinne erbjuder julklappar i form av en avkopplande och bekymmerslös semester med god mat för dig och din familj. Alla julpaket innehåller halvpension, bankett på julafton och juldagen samt lunch på julafton.

Exempelpris:

• 3 dygns Julpaket, 327,30 €/person/Standard dubbelrum (normalpris 371 €)
  • 5 dygns Julpaket, 465,90 €/person/Standard dubbelrum (normalpris 534 €)
  • 7 dygns Julpaket, 618,90 €/person/Standard dubbelrum (normalpris 715 €)

Uppdatering av rummet:

• Comfort rum med bergslandskap +12 €/dag (normalpris 15 €)
  • Superior med dubbelsäng, balkong och bergslandskap +24 €/dag (normalpris 30 €)

Julpaketet innehåller

• välkommen till Lappland – varmt drick
  • frukostbuffé
  • 24.12. julaftons lunch
  • 24.12. julaftons bankett kl. 16–18 eller 19.30–21.30 (jultomten besöker första bankett)
  • 25.12. juldagens bankett kl. 18–21
  • på andra kvällar buffé
  • fri tillgång till kvällsbastu
  • fri tillgång till gymmet
  • skidunderhåll och förvaring
  • Wi-Fi

Kampanjpriser gäller för bokningar som görs via hotellets egen webbshop. Använd reservationskoden TEOLLI20 för nedsatt pris. Boka din semester här. Du kan också boka per e-post [email protected]. Kom ihåg att använda reservationskoden TEOLLI20.

Hotellrum på Hotell Ylläsrinne -20%

Hotel Ylläsrinne erbjuder 20% rabatt på dagens priser till alla Industrifackets medlemmar året runt. Rabatten är rumspecifik och avsedd för fritidsresor.

Kampanjpriser gäller endast för bokningar som görs via hotellets egen webbshop. Använd reservationskoden TEOLLI20 för nedsatt pris. Boka din semester här. Boendet betalas i förskott vid bokning.

Hotel Ylläsrinne ligger bredvid Finlands mest populära nationalpark Pallas-Yllästunturi och Ylläs skidanläggning vid ett nätverk av skidspår, och erbjuder utmärkta semesterförhållanden året runt. Utöver boende kan du boka såväl Safarcticas mångsidiga safariupplevelser, snöskor, gångstavar som fatbikes via Hotell Ylläsrinne.

Vår läckra frukostbuffé, Wi-Fi, fri tillgång till gymmet och kvällsbastu ingår alltid i rumspriset. På vintern finns även utrymmen för skidunderhåll och förvaring till hotellgästernas förfogande.