Ylläsrinne

Hotellrum på Hotell Ylläsrinne -20%

Hotel Ylläsrinne erbjuder 20% rabatt på dagens priser till alla Industrifackets medlemmar året runt. Rabatten är rumspecifik och avsedd för fritidsresor.

Kampanjpriser gäller endast för bokningar som görs via hotellets egen webbshop. Använd reservationskoden TEOLLI20 för nedsatt pris. Boka din semester här. Boendet betalas i förskott vid bokning.

Hotel Ylläsrinne ligger bredvid Finlands mest populära nationalpark Pallas-Yllästunturi och Ylläs skidanläggning vid ett nätverk av skidspår, och erbjuder utmärkta semesterförhållanden året runt. Utöver boende kan du boka såväl Safarcticas mångsidiga safariupplevelser, snöskor, gångstavar som fatbikes via Hotell Ylläsrinne.

Vår läckra frukostbuffé, Wi-Fi, fri tillgång till gymmet och kvällsbastu ingår alltid i rumspriset. På vintern finns även utrymmen för skidunderhåll och förvaring till hotellgästernas förfogande.

Skidsemester i Ylläs – Lapplands vinterparadis!  Åka skidor och koppla av!

Njut av Ylläs mångsidiga skidspårsnätverk eller hyr en Elcykel, för en tur på våra vinter cykelbanor.

Koppla av på vårt lugna hotell, omgivet av skog och orörd natur. Efter en dag med aktiviteter, njuter du av den atmosfäriska bastun och restaurangens delikatesser.

Hotel Ylläsrinnes sportlovspaket erbjuder dig och dina nära och kära en avkopplande och bekymmersfri semester.

Sportlovspaketet inkluderar boende i ett Comfort rum med utsikt över bergen, en god frukost, middag, gratis Wi-Fi och bastu på kvällen. Hotellet har fri användning av sparkarkälkar, slädar och pulkor. Parkeringen är gratis för hotellets gäster.

För alla sportlovs bokare bjuder vi på hyra av snöskor för en dag under din vistelse (snöskor finns inte för de yngsta barnen).

• Priset för ett sportlovspaket på 3 dygn är 437,40 € / 2 vuxna eller
  • ett 3 dygns familjepaket från 548,10 € / 2 vuxna & 1 barn (4–14 år)

Se alla priser i vår webbutik eller kontakta oss!

För medlemmar som bor på hotellet erbjuder vi rabatter med kod:

• för uthyrningen av utrustning (snöskoter, traditionella skidor, elektriska fatbikes) -20 % och
  • programtjänster (exklusive husky – och ren safari) -10 %.

Var noga med att ange medlemskod och hotellbokningsnummer!

Utrustning och safari-bokningar måste göras senast föregående dag, i mån av tillgång.

Du kan boka din semester antingen via e-post på [email protected] eller direkt på vår webbutik. Var noga med att nämna medlemsförmånskoden TEOHIIHTO20.

Erbjudandepris giltigt för perioden 19.2–21.3.2021.