Medlemskryssning 2020

Årets festligaste medlemskryssning 5–6 september

Frågor och svar gällande medlemskryssningen och coronasituationen

Kom med på Industrifackets medlemskryssning. I september kommer vi igen att segla med Silja Europa från Helsingfors till Tallinn. På kryssningen utlovas toppartister, trevliga aktiviteter tillsammans, god mat och ett supergäng.

Huvudartisten på kryssningen är Erin, och den förträfflige Dj Matti Airaksinen underhåller discofolket på dansgolvet som partyband uppträder populära Remix. Hela lördagskvällen sjunger vi karaoke och även en karaoketävling ordnas. På evenemangstorget på söndag träffar vi bekanta och pratar sakfrågor.

Fartyget avgår från Västra terminalen i Helsingfors lördagen den 5 september klockan 18.30 och är tillbaka i Helsingfors söndagen den 6 september klockan 16. Om du vill kan du gå iland i Tallinn på söndag klockan 8–12. Åldersgräns är 18 år.

Bokningen görs här

Priser

I priset för kryssningen ingår hela programmet, hyttplats i den valda kategorin, buffémåltid och frukost. Priser från 48 euro per person.

Fartyget kan ta över 2 500 passagerare. För att så många som möjligt ska rymmas med, säljs hytterna till sista plats.

Obs. Alla hytter för två personer är utsåld.

Hytt

Personer/hytt

Pris/person

LUX 2 pesoner 93 €
A2-hytt 2 personer 80 €
A4-hytt 4 personer 80 €
Familjehytt 6 personer 80 €
B4-hytt 4 personer 65 €
B2S-hytt för en person 1 person 65 €
B2S-hytt för två personer 2 personer 48 €
C4-hytt 4 personer 48 €

Egen förfest för unga!

För unga personer finns en egen anmälan. För unga personer har en kvot av C4 hytter reserverats till ett pris av 48 euro per person. Du kan boka en plats inom kvoten om du deltar i förfesten för unga innan resan. Läs mer (på finska) och anmäl dig här.

Gruppbokningar via e-post eller länk på webbplatsen

Om antalet personer i bokningen är över 8 eller om alla deltagaruppgifter inte ännu är tillgängliga, ska bokningen göras per e-post till [email protected].

Bokningarna behandlas i den ordning de kommer in. Meddela antalet personer och önskad hyttklass i e-postmeddelandet för att bokningen ska gå så snabbt som möjligt. Se checklistan för den som bokar!!

1. När du bokar per e-post får du en automatiskt bekräftelse på att ditt meddelande har skickats till Matkapojat.
  2. När din bokning har behandlats får du bekräftelse och information om din bokning per e-post.

Obs! När försäljningen startar görs många bokningar på en gång och det tar tid att behandla dem. Ha tålamod! Vänta i lugn och ro på att din bokning behandlas och på din bokningsbekräftelse. Genom att ringa eller skriva för att kontrollera bokningen, förorsakar du onödig kö i Matkapojats kundtjänst.

Uppge passagerarinformationen i god tid till Matkapojat

Vid grupper med över 20 personer ska alla resenärers namn och födelsedatum meddelas till Matkapojat senast 6.5. Det är bäst att meddela informationen genast då du vet namnen på resenärerna.

Vid grupper under 20 personer ska alla resenärers namn och födelsedatum meddelas till Matkapojat senast 10.6. Det är bäst att meddela informationen genast då du vet namnen på resenärerna.

Enskilda bokningar görs via webbplatsen eller per telefon

Enskilda bokningar görs via Matkapojat-webblatsen eller per telefon till Matkapojat. Telefonnummer är 010 232 3200.

Online-bokning är möjlig för högst 8 personer inom samma hyttkategori. Vid bokning måste man uppge resenärernas namn och födelsedatum.

Betalnings- och avbokningsvillkor

En förhandsbetalning på 25 % av det totala beloppet förfaller till betalning 7 dygn efter bokningen. Slutbetalningen förfaller till betalning 28.7.

Bokningar som görs efter 28.7 förfaller till betalning i sin helhet i samband med bokningen.

Om resan avbokas senast 28.7 debiteras förhandsbetalningen d.v.s. 25 % av det total beloppet som avbokningskostnad.

Om resan avbokas 29.7–11.8 debiteras 50 % av det totala beloppet som avbokningskostnad.

Avbokningar 12.8 eller senare återbetalas inte.

Tilläggstjänster

Matkapojats bussrutter (på finska)

Skriv ut annonsen här!

Skriv ut annonsen här (med vit bakgrund)!