Uppdatera din kontaktinformation – vinn en iPad

Uppdaterad kontaktinformation i eKommunikationen hjälper oss att ge dig bättre service. Uppgifterna om verksamhetsställe och kontonummer är särskilt viktiga i exceptionella situationer, t.ex. vid eventuella stridsåtgärder. Strejkunderstöd kan inte betalas utan ett kontonummer.

Under våren kommer tre iPad att lottas ut bland dem som har uppdaterat sin kontaktinformation. Tävlingen gäller från den 10 januari till den 10 maj 2018.

Vinnarna kommer att dras i slutet av maj

Logga in i eKommukationen med nätbankskoder och välj knappen ”Medlemskap” på första sidan. Kolla att dina medlemsuppgifter stämmer. Om telefonnummer, e-postadress, kontonummer eller platsinformation saknas i dina uppgifter ska du lägga till dem. När du är klar trycker du på ”Spara”. Avslutningsvis loggar du ut ur tjänsten.

Tävlingsregler

Tre iPad-surfplattor lottas ut som pris i tävlingen. I utlottningen deltar alla medlemmar som har loggat in i eAsiointi och, om det behövs, uppdaterat sin information. Om din information redan är korrekt kan du ändå delta i tävlingen om du loggar in i medlemskapsdelen i eKommunikationen. Tävlingen gäller från den 10 januari till den 10 maj 2018. Vinnarna kommer att dras i slutet av maj. Vinnarna meddelas personligen.

Logga in i eKommunikationen